سیتروئن سی 3 مدل 2023؛ یک سوپرمینی راحت و کم مصرف

تورهای مسافرتی لحظه آخر

جدیدترین مدل از سیتروئن سی 3 به لطف سبک و سیاق خاص و برخورداری از آپشن هایی برای شخصی سازی خودرو، یک سرو گردن بالاتر از رقبایش می ایستد. به ویژه هنگامی که صحبت از مصرف کم و راحتی سرنشینان به میان می آید، این سوپرمینی بیشتر خودش را نشان می دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نسل سوم سیتروئن سی 3 در سال 2016 به بازار عرضه شد و بلافاصله خاطره مدل های قدیمی و ناامید کننده اش را از ذهن ها پاک کرد. در سال 2020 بر روی آن فیس لیفت انجام شد و نسخه هایی با آپشن های خاص نیز در اختیار مشتریان قرار گرفت.

سیتروئن سی 3 در سگمت سوپرمینی ها به رقابتی تنگاتنگ با مزدا 2، تویوتا یاریس، رنو ساندرو، پژو 208، اپل کورسا، هیوندای آی 20 و فولکس واگن پولو می پردازد و این رقابت بیشتر در زمینه قیمت صورت می گیرد.

راز آسمان پایتخت

سیتروئن سی 3 مدل 2023 از پلتفرم بهینه شده Mk2 بهره می برد و سواری نرمی در اختیار سرنشینانش می گذارد. موتور از نوع سه سیلندر 1.2 لیتری PureTech است و در تیپ های مختلف بین 83 تا 110 اسب بخار نیرو تولید می کند. تیپ 110 اسب بخاری عملکرد بالایی دارد ولی به لطف برخوداری از سیستم توقف-حرکت میزان مصرف آن به اندازه تیپ ضعیف تر است.

همه تیپ های سیتروئن سی 3 مدل 2023 دیفرانسیل جلو هستند و گیربکس نیز از نوع پنج یا شش سرعته است. اگر خودرو دنده اتوماتیک را ترجیح می دهید می توانید تیپ Max را انتخاب کنید که به موتور 110 اسب بخاری PureTech و گیربکس اتوماتیک EAT6 مجهز شده است.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

 

مرتبط با : سیتروئن
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز