جیپ آونجر 2024 با پیشرانه بنزینی و هیبریدی وارد بازار می شود

لست سکند

جیپ آونجر یک شاسی بلند جمع و جور است که ابتدا فقط به صورت یک خودرو برقی به بازار عرضه شد ولی قرار است نسخه های بنزینی و هیبریدی آن نیز در سال 2024 از راه برسند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نسخه بنزینی جیپ آونجر به یک موتور سه سیلندر 1.2 لیتری PureTech مجهز می شود که پیشتر آن را در خودروهایی مانند پژو 2008 و اپل موکا مشاهده کرده بودیم. این موتور سه سیلندر 99 اسب بخار نیرو و 205 نیوتن متر گشتاور تولید می کند و در کنار یک گیربکس شش سرعته دستی قرار می‌گیرد.

جیپ آونجر بنزینی ابتدا فقط در یک تیپ ویژه به نام Altitude+ در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت که از تجهیزات آن می‌توان به رینگ‌های 18 اینچی، گرمکن صندلی، مسیریاب ماهواره‌ای، سیستم صوتیJBL با هشت بلندگو، شارژر وایرلس تلفن همراه و سیستم هشدار نقاط کور اشاره کرد.

راز آسمان پایتخت

یک پنل ابزار دیجیتال 10.25 اینچی اطلاعات لازم را به راننده نشان می‌دهد و یک نمایشگر لمسی دیگر نیز بر روی داشبورد به چشم می‌خورد که اپلیکیشن های Apple CarPlay و Android Auto روی آن نصب شده‌اند.

جیپ آونجر Altitude+ رقیبی برای فورد پوما و رنو کپچر به شمار می‌آید و نسخه e-Hybrid نیز قرار است بهار سال 2024 روانه بازار شود.

جیپ آونجر e-Hybrid موتور سه سیلندر 1.2 لیتری PureTech را با یک موتور برقی 28 اسب بخاری ترکیب کرده و گیربکس نیز از نوع شش سرعته اتوماتیک خواهد بود. نیروی موتور برقی مستقیم به گیربکس می‌رود و یک باتری کوچک لیتیوم یونی آن را تغذیه می‌کند.

جیپ آونجر e-Hybrid در هر 100 کیلومتر فقط 4.98 لیتر بنزین مصرف می کند و شتاب صفر تا 100 آن 11 ثانیه اعلام شده است.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : جیپ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز