خلق موتورسیکلتی خاص با همکاری بنتلی و دوکاتی

تور لحظه آخری-کاماپرس

کمپانی انگلیسی بنتلی خودروهای لوکس تولید کرده و دوکاتی ایتالیایی نیز متخصص تولید موتورسیکلت است. اگرچه تولیدات این دو کمپانی شباهتی به هم ندارند، با این حال به تازگی برای خلق یک اثر هنری دوچرخ دست به دست هم داده‌اند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، موتورسیکلت جدیدی که با مشارکت این دو شرکت ساخته می‌شود، مبتنی بر موتورسیکلت دوکاتی Diavel V4 است، با این حال طراحان بنتلی نیز برای خلق چهره‌ای کاملاً جدید، با دوکاتی همکاری می‌کنند.

در واقع، طراحی این موتورسیکلت از خودرو لوکس و یک میلیون پوندی بنتلی باتور الهام گرفته؛ خودرو لوکسی که فقط 18 دستگاه از آن به صورت دست‌ساز تولید شده و  نمادی از محصولات آینده بنتلی به شمار می‌آید.

راز آسمان پایتخت

آن طور که اعلام شده، دوکاتی 500 دستگاه موتورسیکلت معمولی برای بنتلی تولید خواهد کرد و علاوه بر آن 50 دستگاه دیگر نیز ساخته خواهند شد که دارای آیتم‌هایی خاص خواهد بود. مشتریان خوش شانس این 50 دستگاه، فرصت دارند تا از میان رنگ‌های متنوع زین، کالیپرهای جلو و قطعات فیبرکربنی زه‌ها یک رنگ را انتخاب کنند. همچنین می‌توانند یک رنگ کاملاً جدید را برای هماهنگی بین خودرو بنتلی و موتورسیکلت خود انتخاب کنند.

قیمت موتورسیکلتی که دوکاتی برای بنتلی تولید می‌کند، هنوز به صورت رسمی اعلام نشده ولی انتظار می‌رود قیمت آن از 23595 پوند شروع شود.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : بنتلی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز