موتورسیکلت جدید بی ام و ؛ آماده برای هرگونه مسابقه

لست سکند

بی ام و M1000RR مدل 2023 با بهره گیری گسترده از فیبرکربن و برخورداری از خواص ایرودینامیکی منحصر به فرد و همچنین داشتن پیشرانه ای قدرتمند، پدیده بی نظیری است که با قدرت جاده و پیست را در می نوردد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، موتورسیکلت بی ام و M1000RR نخستین بار در سال 2021 تولید شد و توسط بخش بسیار تخصصی M در کمپانی بی ام و طراحی شده است. این موتورسیکلت نسخه به روز شده موتورسیکلت بی ام و S1000RR به شمار می آید و برای مانوردهی در پیست مناسب تر است.

به جرات می توان گفت موتورسیکلت های کمی هستند که به اندازه بی ام و M1000RR متهورانه و موفق طراحی شده باشند و به همین خاطر برای مانوردهی در پیست بی نظیر است. مدل جدید این موتورسیکلت به بدنه ای فیبرکربنی و روکش دیسک ترمز نیز مجهز شده است که در تونل باد امتحان شان را پس داده اند. این ویژگی ها باعث شده است شبیه موتورسیکلت ها در فیلم های علمی-تخیلی به نظر برسد و همچنین عملکرد بالاتری نیز داشته باشد.

راز آسمان پایتخت

با این که بی ام و M1000RR برای پیست طراحی شده است، می توانید از آن برای تردد در جاده و یا رفت و آمدهای روزمره نیز استفاده کنید ولی بهتر است بدانید برای این کار ساخته نشده است و ممکن است مخارج زیادی روی دست تان بگذارد.

موتورسیکلت بی ام و M1000RR از یک پیشرانه با حجم 999 سی سی بهره می برد که می تواند 212 اسب بخار نیرو و 113 نیوتن متر گشتاور تولید کند. این میزان از نیرو و گشتاور باعث می شود بر روی جاده یک هیولای تمام عیار باشد و بتواند به راحتی به سرعت 225 کیلومتر بر ساعت دست بیابد. البته این سرعت بالاتر از حد مجاز جاده هاست و فقط بر روی پیست می توان بی ام و M1000RR را به این حد از سرعت رساند.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید و ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : بی ام و
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز