تویوتا از نسل جدید شاسی بلندها پرده برداشت (ویدیو)

تور لحظه آخری-کاماپرس

تویوتا bZ4X مدل 2023 نخستین خودرو برقی این خودروساز است که به تولید انبوه رسیده و در حال حاضر تنها خودرو برقی است که کمپانی تویوتا به بازار عرضه می کند. این شاسی بلند قد و قواره ای به اندازه تویوتا راو4 دارد و از جذابیت های زیادی برخوردار است. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که شاسی بلند تویوتا bZ4X مدل 2023 را معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، تویوتا bZ4X مدل 2023 یک شاسی بلند برقی است که در دو نسخه دیفرانسیل جلو با 201 اسب بخار و نسخه چهار چرخ محرک با 214 اسب بخار نیرو به بازار عرضه می شود. بسته به نوع پیکربندی که انتخاب می کنید، تویوتا bZ4X می تواند بردی بین 357 تا 405 کیلومتر برد داشته باشد.

 

تویوتا bZ4X مدل 2023 از سواری بسیار نرم و با کیفیتی برخودار است و سیستم تعلیق آن دست اندازها و ناهمواری ها را به خوبی جذب می کند. صندلی های عقب نیز بسیار جادار هستند و رضایت سرنشینان عقب را به دست می آورند.

راز آسمان پایتخت

تویوتا bZ4X مدل 2023 یک شاسی بلند تمام برقی است که در دو تیپ XLE و Limited در اختیار مشتریان قرار می گیرد. تیپ Limited تک موتوره و دیفرانسیل جلو است و 201 اسب بخار قدرت دارد. تیپ چهار چرخ محرک XLE به دو موتور مجهز شده است که در مجموع می توانند 214 اسب بخار نیرو تولید کنند.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : تویوتا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز