چری اومودا 5؛ رقیبی سرسخت برای نیسان قشقایی و هیوندای توسان

چری اومودا 5 شاسی بلند جدیدی است که احتمالا بهار آینده به بازار عرضه شود و آن طور که پیداست این خودروساز چینی قصد دارد وارد رقابتی تنگاتنگ با نیسان قشقایی و هیوندای توسان شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، چری اومودا 5 (Omoda 5) یک شاسی بلند خانوادگی است و نخستین بار به صورت یک خودرو تمام برقی عرضه می‌شود. این خودرو به یک باتری 61 کیلوواتی مجهز بوده و  450 کیلومتر برد دارد. انتظار می‌رود نسخه هیبریدی آن نیز به زودی روانه بازار شود.

هنگام اولین عرضه، یک مدل با بهره مندی از موتور 1.6 لیتری توربو، دیفرانسیل جلو و گیربکس هفت سرعته اتوماتیک نیز در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت. پیشرانه این مدل می‌تواند 187 اسب بخار نیرو و 275 نیوتن متر گشتاور تولید کند. میزان مصرف سوخت این مدل هنوز در انتظار تأیید نهایی است ولی تخمین زده می‌شود در سیکل ترکیبی 5.47 لیتر بنزین در هر 100 کیلومتر مصرف کند.

راز آسمان پایتخت

از طراحی ظاهری چری اومودا 5 مشخص است که طراحان آن سعی کرده‌اند تا حدامکان به طراحی محصولات آئودی و مرسدس بنز نزدیک شوند و در مقابل رقبا برتری داشته باشند. این خودرو نتیجه نهایی یک طراحی هوشمندانه بوده و کیفیت ساخت آن نیز به اندازه ای است که می‌تواند یک گزینه مطرح در سگمنت شاسی بلندهای خانوادگی به شمار بیابد.

مانند بسیاری از خودروهای جدید چینی، امکانات داخل کابین چری اومودا 5  امیدوار کننده است. یک نمایشگر تفریحات و سرگرمی اندرویدی نیز به چشم می‌خورد که به اپلیکیشن Apple CarPlay مجهز شده است. عملیاتی مانند باز و بسته کردن در صندوق عقب و سانروف را نیز می‌توان با فرمان صوتی انجام داد. سیستم صوتی سونی با هشت بلندگو نیز یک صدای دلنشین در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : چری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز