سکه به کانال 11 میلیونی برگشت/ طلا ارزان شد

لست سکند

سکه تمام طرح جدید(سکه امامی) امروز دوشنبه 24 آذرماه 99 با کاهش 100 هزار تومانی به کانال 11 میلیونی عقب نشست و طلا نیز در بازار داخلی کاهش قیمت را تجربه کرد.

به گزارش کاماپرس، سرانجام بعد از چند روز مقاومت، سکه از کانال 12 میلیونی پایین افتاد و به کانال 11 میلیونی برگشت. کاهش اونس طلا و افت نرخ دلار دو عامل مهم کاهش قیمت سکه بود. معامله گران بازار سکه به خوبی می دانند سکه در کانال 11 میلیونی نیز حباب حدود 900 هزار تومانی دارد و افت قیمت این کالای سرمایه ای دور ار تصور نیست.

قیمت سکه امامی به 11,900,000 (یازده میلیون و نهصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۸۵ درصدی داشته است.نیم سکه، امروز به ۶,۳۰۰,۰۰۰ (شش میلیون و سیصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۱.۵۹ درصدی داشته است.

علاوه بر این در بازار امروز ربع سکه نسبت به روز قبل ، با ۱۰۰۰۰۰ تومان کاهش، ۴,۳۰۰,۰۰۰ (چهار میلیون و سیصد هزار) تومان نرخ گذاری شد. همچنین هر سکه گرمی بدون تغییر نسبت به روز قبل ، ۲,۴۰۰,۰۰۰ (دو میلیون و چهارصد هزار) تومان معامله شد. قیمت طلا پایین آمد و هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز با کاهش ۱.۱۶ درصدی، از ۱,۱۳۳,۱۰۰ (یک میلیون و یکصد و سی و سه هزار و یکصد ) تومان به ۱,۱۲۰,۲۰۰ (یک میلیون و یکصد و بیست هزار و دویست ) تومان رسید.

راز آسمان پایتخت

شایان ذکر است هر اونس طلا، امروز به ۱,۸۳۶ (یک هزار و هشتصد و سی و شش ) دلار رسید که نسبت به ۲ روز پیش، کاهش ۰.۱۹ درصدی داشته است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار طلا و سکه، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

 

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز