سود مسکن مهر در یک سال و نیم اخیر چقدر بوده است؟

لست سکند

به گفته مدیرعامل عمران پردیس، سود مسکن مهر این شهر جدید طی یکسال و نیم گذشته، 8 برابر شده است.

به گزارش کاماپرس، یکی از دلایل گرانی واحدهای مسکن مهر پردیس، حضور پررنگ دلالان و واسطه گران است، براساس تازه ترین گزارش ها حدود 2 تا 3 هزار واحد مسکن مهر این شهر در اختیار دلالان قرار دارد و همین موضوع موجب افزایش قیمت این واحدها شده است، به عنوان نمونه قیمت تمام شده ساخت یک واحد مسکن‌مهر در فاز 11، 250 میلیون تومان است اما بالای 500 میلیون تومان فروخته می شود.

مهدی هدایت، مدیرعامل عمران پردیس که یکی از منتقدان افزایش قیمت مسکن‌مهر در این شهر است در این باره می گوید: یک دلال ۷۰۰ واحد مسکن مهر پردیس را در اختیار دارد و بعضا مشاهده شده که دلالان، مسکن‌مهر را با قیمت پایین خریداری کرده و بلافاصله با فروش آن تا 100 میلیون کاسب می‌شوند.

هدایت با اشاره به سود بالای مسکن مهر در شهر پردیس تاکید می کند:‌ به مردم توصیه می‌کنم با توجه‌ به یارانه‌های دولتی برای مسکن مهر که بعضا در برخی پروژه‌ها حدود 200 میلیون تومان است، واحدهای خود را نفروشند، درواقع ما می‌خواهیم این یارانه به گروه‌های هدف مسکن‌مهر برسد، نه این‌که دلالان از این یارانه استفاده کنند.

اتمام مسکن‌مهر پردیس در سال 99

راز آسمان پایتخت

هدایت در گفت و گو با تسنیم درباره وضعیت کنونی مسکن‌مهر این شهر می افزاید: از مجموع 82 هزار مسکن مهر پردیس تاکنون حدود 45 هزار واحد افتتاح شده است. از این تعداد تکمیل و افتتاح 20 هزار واحد در دوره وزیر راه و شهرسازی انجام شده است، از سوی دیگر برای افتتاح 15 هزار واحد مسکن مهر تا آخر تیر امسال برنامه‌ریزی شده است که به این ترتیب کل افتتاح‌های مسکن‌مهر پردیس تا یکماه آینده به 60 هزار واحد خواهد رسید.

او ادامه می دهد: 10 هزار واحد را نیز شهریور امسال افتتاح می‌کنیم، 12 هزار واحد باقیمانده را هم از شهریور امسال تا پایان سال در برنامه افتتاح قرار داده‌ایم، به این ترتیب پرونده مسکن‌مهر پردیس پایان سال 99 بسته می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : عمران شهر جدید پردیس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز