قیمت جدید آپارتمان 100 تا 110 متری در شهرک اکباتان ، چند؟

قیمت آپارتمان 100 تا 110 متری در شهرک اکباتان / اردیبهشت 1403-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

اکباتان از جمله شهرک‌هایی است که به دلیل داشتن معماری خاص و برخورداری از امکانات رفاهی در خود شهرک، مورد توجه بسیاری از خریداران آپارتمان قرار گرفته است. این شهرک به نقاط مختلف شهر تهران به راحتی دسترسی دارد و از خط مترو نیز برخوردار است.

کاماپرس در این گزارش 5 آپارتمان 110 متری در شهرک اکباتان را معرفی می‌کند.

قیمت آپارتمان 110 متری دو خواب در شهرک اکباتان

یک آپارتمان 110 متری دو خواب در شهرک اکباتان در حالی که در سال 1403 به بهره‌برداری رسیده و در طبقه 12 یک ساختمان 13 طبقه قرار دارد با قیمت 7 میلیارد و 700 میلیون تومان فروخته می‌شود. این آپارتمان نورگیر بوده و از آسانسور، پارکینگ و انباری برخوردار است.

قیمت آپارتمان سه خواب در اکباتان

یک آپارتمان 101 متری فول امکانات در کوی بیمه 9 میلیارد و 500 میلیون تومان قیمت خورده است. این آپارتمان که در طبقه اول ساختمان قرار گرفته دارای سه اتاق خواب استاندارد با کمد دیواری جادار و پنجره است. از امکانات این آپارتمان ساخت 1392، می‌توان به انباری، بالکن، آسانسور و پارکینگ اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

آپارتمان 105 متری در اکباتان

یک واحد 105 متری سه خواب در شهرک اکباتان 9 میلیارد و 800 میلیون تومان قیمت گذاری شده است. واحد ذکر شده در سال 1394 ساخته شده و در طبقه سوم یک ساختمان شش طبقه قرار دارد. این آپارتمان از سالن قابل چیدمان، آسانسور، پارکینگ و انباری بهره می‌برد.

قیمت آپارتمان بازسازی شده در اکباتان

یک آپارتمان  103 متری ساخت 1386 در شهرک اکباتان در حالی که بازسازی شده و دو خواب است با قیمت 10 میلیارد و 900 میلون تومان به فروش می‌رسد. این واحد در طبقه 9 ساختمان واقع شده و دارای آسانسور، پارکنیگ و انباری است.

قیمت آپارتمان در اکباتان

یک آپارتمان 110 متری ساخت 1400 در شهرک اکباتان با قیمت 14 میلیارد و 500 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این آپارتمان دو خواب از دو جهت ویو دارد. برخورداری از آسانسور، پارکینگ، انباری و موقعیت مکانی خوب از امکانات و مزایای این آپارتمان به شمار می‌‎رود.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوارشیپور
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “قیمت جدید آپارتمان 100 تا 110 متری در شهرک اکباتان ، چند؟

  1. محفوظ گفته:

    این قیمت ها مربوط کوی همسایه اکباتان است ،آخرین بلوک اکباتان سال ۱۳۷۰ تحویل شده است ،برخی از املاکی ها می خواهند که بادمجان نیز وارد گروه میوه ها شود

  2. مهدی گفته:

    این قیمتهایی که گفتین مربوط به کوی بیمه هستش اصلا ربطی به شهرک اکباتان نداره
    شهرک اکباتان فاز ۲ یکخوابه ۶۰ متری دوخوابه ۱۳۰ متر و سه خوابه ۱۷۰ متر هستش
    فاز یک هم یکخوابه ۷۴ متر و دوخوابه ۷۸ متر و سه خوابه ۱۴۰ متر و چهار خوابه ۱۸۰ متر هستش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز