آخرین قیمت آپارتمان 90 تا 100 متری در فاز 1 شهر پرند

آخرین قیمت آپارتمان 90 تا 100 متری در فاز 1 شهر پرند-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

فاز 1 شهر پرند زیر ساخت مناسبی دارد که شامل مجموعه‌ای از امکانات و تسهیلات ضروری برای پاسخگویی به نیازهای مختلف ساکنان آن است. در فاز 1 شهر پرند چهار پارک بزرگ وجود دارد که به طور متفکرانه در منظر شهری ادغام شده‌ و فضای سبز و محیط تفریحی لازم برای ساکنان را فراهم می‌کنند.

کاماپرس در این گزارش 5 آپارتمان 90 تا 100 متری در فاز 1 شهر پرند را معرفی می‌کند.

قیمت آپارتمان 90 متری دو خواب

یک واحد 90 متری ساخت 1399 در فاز شهر پرند 2 میلیارد و 700 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این واحد در طبقه دوم یک ساختمان سه طبقه قرار دارد و دو خواب است. این آپارتمان درای پارکینگ و انباری بوده و دسترسی خوبی به خدمات و امکانات رفاهی دارد.

آپارتمان 95 متری نوساز در فاز 1 پرند

در فاز 1 شهر پرند یک واحد 95 متری نوساز که در سال 1403 به بهره برداری رسیده است با قیمت 4 میلیارد تومان فروخته می‌شود. این واحد کلید نخورده در طبقه سوم ساختمان قرار گرفته و دارای دو اتاق خواب است. این آپارتمان از آسانسور، انباری و پارکینگ بهره می‌برد و فول امکانات است.

بیشتر بخوانید: 

راز آسمان پایتخت

قیمت آپارتمان دو خواب در فاز 1 پرند

یک آپارتمان 96 متری دوخواب ساخت 1402 در فاز 1 شهر پرند 3 میلیارد و 950 میلیون تومان قیمت خورده است. این واحد که در طبقه اول یک ساختمان سه طبقه واقع شده جنوبی و نورگیر بوده و از آسانسور، پارکینگ و انباری استفاده می‌کند.

قیمت آپارتمان دو خواب در پرند

یک آپارتمان 98 متری دو خواب در فاز 1 شهر پرند با قیمت 3 میلیارد و 500 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این آپارتمان در طبقه دوم ساختمان واقع شده و از انباری نیز برخوردار است. واحد مذکور در سال 1390 ساخته شده و به مدرسه، مراکز خرید و پارک نزدیک است.

قیمت آپارتمان 100 متری در فاز 1 پرند

قیمت یک واحد 100 متری دو خواب در فاز 1 شهر پرند 2 میلیارد و 850 میلیون تومان است. این واحد در سال 1399 ساخته شده و در طبقه سوم یک ساختمان سه طبقه قرار دارد. از امکانات این ساختمان می‌توان به پارکینگ و انباری اشاره کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوارشیپور
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز