آخرین قیمت آپارتمان 90 متری در رباط کریم / اردیبهشت 1403

رباط کریم به عنوان یکی از شهرهای مجاور تهران، به دلیل فاصله نزدیک نسبت به پایتخت، دسترسی به خدمات و امکانات شهری، برخورداری از محیط آرام و قیمت مناسب آپارتمان نسبت به تهران، می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای زندگی باکیفیت و همچنین سرمایه‌‌گذاری باشد.

کاماپرس در این گزارش 5 آپارتمان 90 متری در رباط کریم را معرفی می‌کند.

قیمت آپارتمان 90 متری فول امکانات در رباط کریم

یک آپارتمان 90 متری دو خواب و فول امکانات در رباط کریم با قیمت 2 میلیارد و 700 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این واحد در سال 1402 و در طبقه چهارم ساختمان ساخته شده است. آپارتمان مدنظر از دو جهت نورگیر بوده و از آسانسور، پارکینگ و انباری بهره می‌‌برد.

آپارتمان 90 متری فول امکانات در رباط کریم

یک آپارتمان 90 متری ساخت 1400 در رباط کریم، 2 میلیارد و 350 میلیون تومان قیمت خورده است. این آپارتمان در طبقه دوم ساختمان قرار دارد و دو خواب است. واحد مذکور فول امکانات بوده و از انباری، پارکینگ و آسانسور استفاده می‌کند.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

آپارتمان 90 متری نورگیر در رباط کریم

یک واحد 90 متری دو خواب در رباط کریم با آسانسور و انباری 2 میلیارد و 115 میلیون تومان قیمت گذاری شده است. این واحد در طبقه اول ساختمان قرار گرفته و ساخت 1392 است. هر دو خواب این آپارتمان نورگیر بوده از دسترسی محلی خوب نیز برخوردار است.

قیمت آپارتمان دو خواب در رباط کریم

در رباط کریم یک واحد 90 متری دو خواب که در طبقه چهارم ساختمان واقع شده با قیمت 2 میلیارد تومان فروخته می‌شود. این آپارتمان در سال 1392 ساخته شده و از آسانسور، انباری و بالکن برخوردار است. دسترسی آسان به مراکز خرید و امکانات شهری از مزایای این آپارتمان محسوب می‌شود.

قیمت آپارتمان 90 متری در رباط کریم

قیمت یک واحد 90 متری دو خواب با دسترسی خوب در رباط کریم 1 میلیارد و 900 میلیون تومان است. این واحد ساخت 1392 بوده و در طبقه سوم یک ساختمان 5 طبقه قرار دارد. این ساختمان سه واحدی، آسانسور و انباری نیز دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوارشیپور
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز