قیمت آپارتمان 80 متری در قرچک ، چند؟

قیمت آپارتمان 80 متری در قرچک-کاماپرس

قرچک یکی از شهرهای زیبا و قدیمی استان تهران است که با وجود وسعت کم نسبت به شهرهای اطراف، امکانات رفاهی مناسبی دارد. این شهر مهاجرپذیری بسیار بالایی داشته و به همین دلیل در سال‌های اخیر رشد خوبی پیدا کرده است. قرچک از سمت شمال شرقی با پاکدشت، از سمت شرق و جنوب با ورامین و از سمت غربی با شهر ری همسایه است.

کاماپرس در این گزارش، 5 آپارتمان 80 متری در قرچک را معرفی می‌کند.

آپارتمان 80 متری فول امکانات در قرچک

یک آپارتمان 80 متری ساخت 1395 در قرچک 1 میلیارد و 840 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این آپارتمان فول امکانات بوده و از آسانسور، پارکینگ، انباری و حیاط اختصاصی بهره می‌برد. واحد ذکر شده در طبقه اول ساختمان واقع شده و دارای دو اتاق خواب و پذیرایی نورگیر است.

قیمت آپارتمان 80 متری نورگیر در قرچک

قیمت خرید یک واحد 80 متری دو خواب و نورگیر در قرچک 2 میلیارد و 400 میلیون تومان است. ساخت این واحد مربوط به سال 1402 بوده و در طبقه سوم یک ساختمان چهار طبقه قرار دارد. از امکانات این واحد می‌توان به آسانسور، بالکن بزرگ و درب ضد سرقت اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

قیمت آپارتمان 80 متری دو خواب در قرچک

یک آپارتمان 80 متری دو خواب در قرچک با قیمت 2 میلیارد و 800 میلیون تومان به فروش می‌رسد. واحد مدنظر در طبقه چهارم یک ساختمان پنج طبقه قرار گرفته و از آسانسور نیز برخوردار است. این آپارتمان ساخت سال 1402 بوده و موقعیت محلی خوبی دارد.

آپارتمان 80 متری نوساز در قرچک

یک واحد 80 متری دو خواب با پارکینگ و انباری در قرچک 3 میلیارد و 200 میلیون تومان قیمت خورده است. این واحد در طبقه دوم یک ساختمان 5 طبقه قرار دارد و در سال 1402 به بهره‌بردارای رسیده است. واحد مدنظر موقعیت مکانی و دسترسی محلی بسیار خوبی دارد.

قیمت آپارتمان 80 متری کلید نخورده در قرچک

یک آپارتمان نوساز و کلید نخورده 80 متری در قرچک با قیمت 3 میلیارد و 200 میلیون تومان فروخته می‌شود. این واحد در طبقه پنجم یک ساختمان پنج طبقه قرار گرفته و ساخت 1403 است. از امکانات این واحد می‌توان به آسانسور، انباری، پارکینگ سندی و بالکن اشاره کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوارشیپور
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز