قیمت آپارتمان 100 متری در ورامین چند؟

قیمت آپارتمان 100 متری در ورامین چند؟-کاماپرس

در حال حاضر خرید آپارتمان در ورامین به عنوان یک گزینه مناسب برای سرمایه گذاری و زندگی خانوادگی در نظر گرفته می‌شود. از مزایای خرید آپارتمان در این منطقه می‌توان به قیمت مناسب مسکن، فضای سبز و آرامش، دسترسی آسان به خدمات عمومی و امکانات شهری، هزینه‌های معیشت پایین‌تر و هوای سالم و پاک نسبت به تهران اشاره کرد.

کاماپرس در این گزارش 5 آپارتمان 100 متری در ورامین را معرفی می‌کند.

قیمت آپارتمان 100 متری نوساز در ورامین

یک آپارتمان ۱۰۰ متری دو خواب و نوساز در ورامین ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این آپارتمان در سال ۱۴۰۲ ساخته شده و خوش نقشه و نورگیر است. این واحد کلیدنخورده درطبقه چهارم ساختمان واقع شده و  از امکاناتی چون آسانسور، پارکینگ، انباری و بالکن بهره می‌برد.

آپارتمان 100 متری کلیدنخورده در ورامین

در ورامین یک آپارتمان ۱۰۰ متری کلید نخورده در حالی که در طبقه هفتم ساختمان قرار گرفته و دو خواب است با قیمت 3 میلیارد تومان فروخته می‌شود. این آپارتمان دارای اتاق خواب مستر، آسانسور، پارکینگ، انباری و نور و نقشه خوب است.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

قیمت آپارتمان 100 متری فول امکانات در ورامین

یک واحد ۱۰۰ متری دو خواب در ورامین 2 میلیارد و 700 میلیون تومان قیمت خورده است. واحد ذکر شده در طبقه چهارم ساختمان قرار گرفته و از آسانسور، پارکینگ و انباری استفاده می‌کند. این واحد ساخت سال ۱۳۹۲، در موقعیت مکانی خوبی قرار دارد.

آپارتمان 100 متری نورگیر در ورامین

قیمت یک آپارتمان ۱۰۰ متری ساخت ۱۳۹۰ در ورامین ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است. این آپارتمان در طبقه سوم یک ساختمان سه طبقه واقع شده و دو خواب است. آپارتمان مد نظر از دو طرف نورگیر بوده و دسترسی خوبی به خدمات و امکانات رفاهی دارد.

قیمت آپارتمان 100 متری دو خواب در ورامین

یک آپارتمان ۱۰۰ متری ساخت ۱۳۹۹ در ورامین با قیمت ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این آپارتمان دو خواب بوده و در طبقه دوم یک ساختمان دو طبقه قرار دارد. از امکانات این آپارتمان می‌توان به پارکینگ، انباری و آشپزخانه ام دی اف اشاره کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوارشیپور
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز