جدیدترین قیمت آپارتمان 90 تا 100 متری در نظرآباد / فروردین 1403

جدیدترین قیمت آپارتمان 90 تا 100 متری در نظرآباد / فروردین 1403-کاماپرس

با افزایش روزافزون قیمت آپارتمان‌ها و افزایش قیمت اجاره خانه‌ها در تهران، بسیاری از افراد به دنبال گزینه‌های جایگزین برای زندگی و سرمایه‌گذاری خود می‌گردند. یکی از شهرهایی که مورد توجه این خریداران آپارتمان قرار گرفته نظرآباد است. نظر آباد در غربی‌ترین نقطه استان البرز قرار گرفته و  از شمال به شهرستان ساوجبلاغ و قزوین، از جنوب به بخش اشتهارد، از غرب به قزوین و از شرق به شهرستان ساوجبلاغ منتهی می‌شود. فاصله این شهر تا تهران 75 کیلومتر است.

نظرآباد یک شهرک صنعتی محسوب می‌شود و بیش از 100 کارخانه و شرکت در این شهر مشغول فعالیت هستند؛ بنابراین در این شهر برای ساکنان فرصت‌های شغلی متنوعی ایجاد شده است. امکانات و خدمات رفاهی نیز در این شهر مناسب بوده و سطح قابل قبولی دارد.

کاماپرس در این گزارش 5 آپارتمان 90 تا 100 متری در نظرآباد را معرفی می‌کند.

قیمت آپارتمان 90 متری دو خواب در نظرآباد

یک آپارتمان ۹۰ متری دو خواب و ساخت ۱۳۹۰ در نظرآباد با قیمت یک میلیارد و ۴۹۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این آپارتمان در طبقه اول یک ساختمان سه طبقه قرار گرفته و از انباری و تراس برخوردار است. آپارتمان مد نظر تک واحدی بوده و خوش نقشه ساخته شده است.

قیمت آپارتمان 90 متری نوساز در نظرآباد

قیمت یک واحد ۹۰ متری نوساز در نظرآباد ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان است. این واحد که در طبقه دوم یک ساختمان شش طبقه قرار گرفته، ساخت ۱۴۰۲ بوده و دو خواب است. آپارتمان مد نظر از امکاناتی چون آسانسور، پارکینگ و انباری بهره می‌برد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

قیمت آپارتمان دو خواب در نظرآباد

یک آپارتمان ۹۸ متری ساخت ۱۳۹۸ در نظرآباد 1 میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان قیمت خورده است. واحد مد نظر دو خواب بوده و در طبقه سوم یک ساختمان چهار طبقه واقع شده است. این آپارتمان از امکاناتی چون آسانسور، پارکینگ، انباری و درب ضد سرقت استفاده می‌کند.

قیمت آپارتمان 95 متری دو خواب در نظرآباد

یک آپارتمان ۹۵ متری دو خواب با پارکینگ و انباری در نظرآباد با قیمت یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان فروخته می‌شود. واحد ذکر شده در سال ۱۳۹۱ ساخته شده و به اتوبان قزوین-تهران نزدیک است. این واحد در طبقه سوم یک ساختمان چهار طبقه قرار گرفته و تک واحدی ساخته شده است.

قیمت آپارتمان 100 متری نوساز در نظرآباد

یک آپارتمان نوساز ۱۰۰ متری و دو خواب در نظرآباد با پرداخت ۲ میلیارد و ۴۷۰ میلیون تومان به مشتری تحویل داده می‌شود. واحد مد نظر در سال ۱۴۰۲ ساخته شده و دارای دو اتاق خواب است. از مزایا و امکانات این آپارتمان می‌توان به برخورداری از آسانسور، پارکینگ، انباری و دسترسی محلی خوب اشاره کرد. واحد مد نظر در طبقه اول یک ساختمان ۵ طبقه قرار دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز