آخرین قیمت آپارتمان 85 متری در کیانمهر کرج / فروردین 1403

کیانمهر از محله‌های جنوبی کرج است که به دلیل قیمت به نسبت مناسب آپارتمان مورد توجه ساکنان کرج و تهران قرار گرفته است. دسترسی بسیار ساده به مراکز خرید شهر کرج و وسایل حمل و نقل عمومی از مزایای این محله به شمار می‌رود. در حال حاضر قیمت آپارتمان 85 متری در کیانمهر کرج حدودا از 2 تا 3 میلیارد تومان است که با توجه به سن بنا، امکانات و موقعیت مکانی آپارتمان می‌تواند متغیر باشد.

کاماپرس در این گزارش 5 آپارتمان 85 متری در کیانمهر کرج را معرفی می‌کند.

قیمت آپارتمان 85 متری کلید نخورده در کیانمهر

قیمت یک آپارتمان ۸۵ متری دو خواب و ساخت ۱۴۰۱ در کیانمهر دو میلیارد و 600 میلیون تومان است. این واحد نورگیر بوده و در طبقه دوم یک ساختمان چهار طبقه قرار دارد. واحد ذکر شده کلید نخورده است و از امکانات و مزایای آن می‌توان به آسانسور، پارکینگ، انباری و دسترسی محلی خوب اشاره کرد.

آپارتمان 85 متری نوساز در کیانمهر

قیمت یک آپارتمان ۸۵ متری نوساز ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است. واحد مد نظر در سال ۱۴۰۲ ساخته شده و دارای پارکینگ، آسانسور، انباری و بالکن است. این آپارتمان که در طبقه دوم یک ساختمان چهار طبقه قرار گرفته، کاملاً نورگیر بوده و به امکانات و خدمات رفاهی دسترسی دارد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

قیمت آپارتمان 85 متری دو خواب کیانمهر

یک آپارتمان ۸۵ متری ساخت ۱۳۸۵ در کیانمهر با قیمت 1 میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این واحد دو خواب بوده و در طبقه همکف یک ساختمان سه طبقه قرار گرفته است. آپارتمان مدنظر به فروشگاه، درمانگاه، مدرسه و وسایل حمل و نقل عمومی نزدیک است.

آپارتمان 85 متری نورگیر

یک واحد ۸۵ متری دو خواب در کیانمهر با پارکینگ و انباری دو میلیارد و 400 میلیون تومان قیمتگذاری شده است. واحد مد نظر در سال ۱۳۸۳ ساخته شده و در طبقه سوم ساختمان قرار دارد. این واحد کاملاً نورگیر است.

قیمت آپارتمان فول امکانات در کیانمهر

یک واحد ۸۵ متری فول امکانات در کیانمهر با قیمت ۲ میلیارد و ۵۸۰ میلیون تومان فروخته می‌شود. این واحد در طبقه همکف یک ساختمان ۵ طبقه واقع شده است. این آپارتمان آسانسور، پارکینگ، انباری، پنجره‌های قدی و اتاق خواب‌های نورگیر دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز