قیمت آپارتمان 70 متری در گلشهر کرج / فروردین 1403

قیمت آپارتمان 70 متری در گلشهر کرج / فروردین 1403-کاماپرس

با توجه به امکانات و نزدیکی به تهران، هر ساله جمعیت زیادی از سراسر ایران به کرج مهاجرت می‌کنند. اگر بودجه خرید آپارتمان در تهران کافی نباشد، خرید خانه در مناطق متوسط کرج ممکن است انتخاب مناسبی برای متقاضیان و خریداران واقعی باشد.

محله گلشهر، به عنوان یکی از قدیمی‌ترین مناطق کرج در منطقه ۵ شهر واقع شده است. محله گلشهر از شمال به بلوار هوشیار و حصارک بالا، از جنوب به آزادراه قزوین-کرج و مهرشهر و از شرق به بلوار شمس محدود می‌شود.

کاماپرس در این گزارش 5 آپارتمان 70 متری در گلشهر کرج را معرفی می‌کند.

قیمت آپارتمان 70 متری دو خواب در گلشهر

یک آپارتمان ۷۰ متری دو خواب در گلشهر کرج با قیمت 1 میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان و به عبارتی هر متر ۲۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این آپارتمان در طبقه همکف یک ساختمان شش طبقه قرار گرفته و دارای آسانسور و انباری است. آپارتمان ذکر شده تک واحدی بوده و در سال ۱۳۸۵ ساخته شده است.

قیمت آپارتمان 70 متری یک خواب در گلشهر

قیمت یک واحد ۷۰ متری ساخت سال ۱۳۸۷ در گلشهر کرج یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان است. این واحد خوش نقشه یک خواب بوده و در طبقه زیر همکف یک ساختمان هفت طبقه قرار دارد. آپارتمان مد نظر از پارکینگ، انباری و آسانسور برخوردار بوده و به مترو و سایر امکانات رفاهی دسترسی خوبی دارد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

قیمت آپارتمان فول امکانات در گلشهر کرج

برای خرید یک واحد ۷۰ متری یک خواب که در سال ۱۳۹۵ ساخته شده پرداخت مبلغ 1 میلیارد و 800 میلیون تومان لازم است. این واحد که در گلشهر کرج و در طبقه چهارم ساختمان قرار دارد ساخت ۱۳۹۵ است. از مزایا و امکانات این ساختمان می‌توان به برخورداری از پارکینگ، انباری، آسانسور و دسترسی محلی خوب اشاره کرد.

قیمت آپارتمان بازسازی شده در کرج

در گلشهر کرج یک آپارتمان ۷۰ متری دو خواب در حالی که در طبقه دوم یک ساختمان سه طبقه قرار گرفته با قیمت ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به مشتری تحویل داده می‌شود. این آپارتمان در سال ۱۳۸۳ ساخته شده و در حال حاضر بازسازی شده است. از امکانات این آپارتمان می‌توان به پارکینگ، انباری و بالکن اشاره کرد.

آپارتمان ساخت 1388 در کرج

یک واحد ۷۰ متری دو خواب ساخت 1388 در گلشهر کرج ۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان قیمتگذاری شده است. این واحد در طبقه اول یک ساختمان چهار طبقه قرار گرفته و دسترسی خوبی به مترو و مراکز خرید دارد. این واحد از امکاناتی چون پارکینگ و انباری بهره می‌برد.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوارشیپور
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز