قیمت آپارتمان 80 تا 100 متری در فاز 1 شهر پردیس / فروردین 1403

قیمت آپارتمان در فاز 1 شهر پردیس چند؟-کاماپرس

فاز ۱ پردیس به دلیل موقعیت مکانی برجسته‌ و امکانات متنوع از جمله پارک‌ها، فضاهای سبز، مجتمع‌های ورزشی و مراکز خرید همواره مورد توجه خریدارن آپارتمان در اطراف تهران قرار می‌گیرد. همچنین برخورداری از قیمت مناسب مسکن و زیرساخت‌های منظم از جمله برق، گاز، آب و فاضلاب، به عنوان از ویژگی‌های مهم فاز یک شهر پردیس محسوب می‌شود. این منطقه به خدمات عمومی، مراکز تجاری و آموزشی و مسیرهای ارتباطی با شهر تهران و دیگر مناطق حومه دسترسی خوبی دارد.

کاماپرس در این گزارش 5 آپارتمان 80 تا 100 متری در فاز یک شهر پردیس را معرفی می‌کند.

آپارتمان نوساز در فاز 1 پردیس

یک آپارتمان ۱۰۰ متری دو خواب و نوساز در فاز ۱ شهر پردیس ۲ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است. این واحد که در سال ۱۴۰۲ ساخته شده دارای آسانسور، پارکینگ و انباری است. واحد ذکر شده در طبقه دوم یک ساختمان پنج طبقه قرار گرفته و کلید نخورده است.

قیمت آپارتمان 85 متری در فاز 1 پردیس

قیمت یک واحد ۸۵ متری ساخت ۱۶۸۰ در فاز ۱ شهر پردیس ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است. این واحد دو خواب در طبقه سوم یک ساختمان چهار طبقه قرار گرفته و از پارکینگ و انباری برخوردار است. واحد مد نظر در یکی از بهترین موقعیت‌های مکانی شهر پردیس واقع شده و دسترسی خوبی به مراکز خرید و امکانات رفاهی دارد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

آپارتمان 100 متری در فاز 1 پردیس

یک واحد ۱۰۰ متری ساخت ۱۳۸۵ در فاز ۱ فردیس با قیمت ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این واحد دو خواب بوده و در طبقه چهارم یک ساختمان چهار طبقه واقع شده است. واحد ذکر شده کاملاً نورگیر بوده و از پارکینگ و انباری بهره می‌برد.

قیمت آپارتمان 90 متری در فاز یک پردیس

با ۳ میلیارد و 500 میلیون تومان می‌توان یک واحد ۹۰ متری دو خواب در فاز ۱ شهر پردیس را خریداری کرد. این واحد که در طبقه سوم یک ساختمان سه طبقه قرار گرفته ساخت ۱۳۸۵ بوده و دارای ویو عالی و محیط آرام و دنج است. از امکانات این ساختمان می‌توان به پارکینگ و انباری اشاره کرد.

آپارتمان 95 متری در فاز 1 پردیس

یک واحد ۹۵ متری سه خواب در فاز ۱ پردیس ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است. این واحد که در سال ۱۳۸۶ ساخته شده با بازسازی به مشتری تحویل داده می‌شود. واحد ذکر شده در طبقه سوم یک ساختمان چهار طبقه قرار گرفته و از آسانسور، پارکینگ، انباری، نگهبانی ۲۴ ساعته و دسترسی محلی خوب برخوردار است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

12 دیدگاه برای “قیمت آپارتمان 80 تا 100 متری در فاز 1 شهر پردیس / فروردین 1403

  1. کیان گفته:

    از خدا می خواهم چشم طمع صاحب خانه های بی انصاف کور شود.
    این دنیای فانی ارزش داره که اینقدر خرید خانه دست نیافتنی باشه ….که یک معلم باحقوق ۱۰میلیون بعداز چهل سال نتواند یک خانه ی ۶۰متری داشته باشد…..
    لعنت به دنیای سرمایه داری که بسیار پست است…..

  2. ناشناس گفته:

    به خدا معلولیت دارم عید حتی یه کفش نخریدم واسه بچه هام ماه رمظون یه جعبه خرما نخریدم به ماه عزیز ارزوی مرگ میکنم از شرمندگی خدا لهنت کنه باعث بانی

  3. سیما گفته:

    چنان نوشتید ۲ میلیارد ۳میلیارد ۴میلیارد ۵میلیارد که انگار ۱۰۰ میلیونه از کجا بیاریم با این اوضاع خرابوتوروم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز