آخرین قیمت آپارتمان 100 متری در سهروردی

آخرین قیمت آپارتمان 100 متری در سهروردی-کاماپرس
لست سکند

سهروردی به عنوان یکی از محلات مهم و استراتژیک تهران شناخته می‌شود. بخش شمالی این محله بیشتر مسکونی و بخش جنوبی آن اداری است. سهروردی از شماg به پل سیدخندانT از شمال غربی به خیابان برازنده، از سمت شرق به اتوبان رسالت و از سمت جنوب به خیابان بهار شیراز منتهی می‌شود، بنابراین دسترسی اهالی آن به سایر نقاط تهران راحت است. در حال حاضر قیمت آپارتمان 100 متری در سهروردی از حدودا 8 میلیارد تومان شروع شده و تا 21 میلیارد تومان نیز می‌رسد.

کاماپرس در این گزارشT 5 آپارتمان 100 متری در سهروردی را معرفی می‌کند.

قیمت آپارتمان 100 متری دو خواب در سهروردی

قیمت یک آپارتمان 100متری دو خواب در سهروردی 8 میلیارد تومان است. این آپارتمان که در طبقه اول ساختمان قرار گرفته و در سال 1380 ساخته شده با بازسازی کامل به مشتری تحویل داده می‌شود. واحد ذکر شده پارکینگ، انباری و یک تراس بزرگ دارد، سالن آن نیز آفتابگیر و پرده خور است.

آپارتمان 100 متری نورگیر در سهروردی

یک آپارتمان 100 متری دو خواب و دو واحدی در سهروردی شمالی 11 میلیارد و 650 میلیون تومان قیمت گذاری شده است. این واحد نورگیر در طبقه دوم یک ساختمان پنج طبقه قرار دارد و از آسانسور، انباری و پارکینگ برخوردار است.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

قیمت واحد 100 متری فول امکانات در سهروردی

یک واحد 100 متری دو خواب و فول امکانات در سهروردی با قیمت 13 میلیارد تومان به فروش می‌رسد. این واحد که دارای پارکینگ، آسانسور، انباری و بالکن کاربردی است در طبقه سوم یک ساختمان پنج طبقه قرار دارد. از ساخت این آپارتمان 6 سال می‌گذرد.

قیمت آپارتمان در سهروردی شمالی

در سهروردی شمالی یک آپارتمان 100 متری که دارای آسانسور، پارکینگ، انباری و بالکن است با قیمت 13 میلیارد و 500 میلیون تومان فروخته می‌شود. این آپارتمان که در طبقه سوم ساختمان قرار گرفته تخلیه شده و آماده تحویل به مشتری است. از ساخت این آپارتمان 8 سال می‌گذرد.

آپارتمان 100 متری نوساز در سهروردی

قیمت یک واحد نوساز و کلید نخورده 100 متری در شمال سهروردی 21 میلیارد تومان است. این واحد دو خواب بوده و از سالن مربع شکل با پنجره‌ها قدی بهره می‌برد. این واحد در طبقه سوم یک ساختمان پنج طبقه و دو واحدی قرار دارد. برخوردارای از آسانسور، انباری، پارگینگ، بالکن و روف گاردن از امکانات و مزایای این آپارتمان به شمار می‌رود.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز