قیمت آپارتمان‌ 60 متری در منطقه تهرانپارس شرقی / اسفند 1402

وضعیت بازار مسکن در شب عید + قیمت مسکن در تهران-کاماپرس

با توجه به اینکه منطقه تهرانپارس در سال‌های اخیر پیشرفت قابل توجهی داشته و هم اکنون امکانات رفاهی، مراکز خرید و تفریحی زیادی دارد، بسیاری از افرادی که قبلا به دنبال سرمایه‌‌گذاری در سایر مناطق شهر تهران بودند حالا روانه خرید ملک در این منطقه شده‌‌‌اند. همچنین از نظر مصرف‌کنندگان هم این منطقه به دلیل دسترسی خوب به مناطق مرکزی شهر، جای خوبی برای زندگی به حساب می‌آید.

کاماپرس در این گزارش، برخی از آپارتمان‌های 60 متری در منطقه تهرانپارش‌شرقی را معرفی می‌کند.

بازار مسکن در سال‌های اخیر به دلیل انتظارات تورمی و همچنین هجوم شرکت‌های سرمایه‌‌گذاری برای خرید آپارتمان با تورم بالایی روبرو ‌‌‌شده‌ است. به گونه‌ای که این روزها دیگر قیمت‌های نجومی آپارتمان را فقط در شمال تهران نمی‌بینیم. یکی از مناطقی که در سال‌های اخیر با افزایش قیمت بالا مواجه شده، منطقه تهرانپارس است.

آپارتمان 60 متری 6 سال ساخت

این آپارتمان که در سال 1396 ساخته شده و در طبقه سه از چهار قرار دارد به ازای هر متر قیمتی حدود 38 میلیون تومان تعیین شده و قیمت نهایی آن 2 میلیارد و 300 میلیون تومان اعلام شده است.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

آپارتمان 60 متری فول امکانات

این آپارتمان 60 متری که در سال 1395 ساخته شده، در طبقه یک تک واحدی قرار دارد و دارای آسانسور، پارکینگ و انباری هم هست. این واحد آپارتمانی به ازای هر متر 70 میلیون تومان آگهی شده و مجموع قیمت آن 4 میلیارد و 200 میلیون تومان قیمت‌‌گذاری ‌‌‌شده‌ است.

آپارتمان 60 متری 11 سال ساخت

آپارتمان 60 متری که در سال 1395 ساخته شده به دلیل اینکه در طبقه نخست قرار دارد و همه امکانات آسانسور، پارکینگ و انباری را دارد در آگهی فروش 4 میلیارد و 100 میلیون تومان قیمت‌‌گذاری ‌‌‌شده‌ است. فروشنده اعلام کرده که آپارتمان مذکور بسیار خوش نقشه است.

آپارتمان 60 متری یک خوابه

این آپارتمان 60 متری که در سال 1392 ساخته شده با قیمت هر متر 39 میلیون تومان قیمت‌‌گذاری شده و مجموع قیمت آپارتمان 4 میلیارد و 100 میلیون تومان اعلام ‌‌‌شده‌ است.

آپارتمان 60 متری فول امکانات

آپارتمان 60 متری با سال ساخت 1394 به ازای هر متر 68 میلیون تومان قیمت‌‌گذاری ‌‌‌شده‌ است و مجموع قیمت آن 4 میلیون و 100 میلیون تومان اعلام شده که با در نظر گرفتن اینکه همه امکانات آسانسور، پارکینگ و انباری را دارد مورد توجه خریداران قرار دارد. اما از طرف دیگر برخی فایل ها با سال ساخت پایین تر همین قیمت را پیشنهاد کرده‌‌‌اند.

آپارتمان 60 متری با تراورتن شیشه

این آپارتمان 60 متری با سال ساخت 1392 به ازای هر متر 68 میلیون تومان قیمت خورده و مجموع قیمت آن 4 میلیارد و 100 میلیون تومان اعلام ‌‌‌شده‌ است. این واحد در طبقه نخست قرار دارد و همه امکانات پارکینگ، آسانسور و انباری را داراست، همچنین کیفیت متریال ساخت آن به عنوان مزیت در آگهی درج ‌‌‌شده‌است.

این گزارش بدون در نظر گرفتن کیفیت و تفاوت قیمت کوچه‌های تهرانپارس منتشر ‌‌‌شده‌است، از این رو می‌توان پیش‌بینی کرد که بخشی از تفاوت قیمت‌ها به دلیل تفاوت در موقعیت جغرافیایی این آپارتمان‌هاست و خریدار باید در زمان خرید به این موضوع توجه کند.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز