جدیدترین قیمت آپارتمان 80 متری دو خواب در پیروزی

آخرین قیمت آپارتمان 80 متری دو خواب در پیروزی / اسفند 1402-کاماپرس
لست سکند

خیابان پیروزی از مهم‌ترین و پررفت‌و آمدترین خیابان‌های شرق تهران است که امکانات رفاهی و دسترسی بسیار خوبی دارد. دسترسی به بزرگرا‌ه‌های مهم تهران و ایستگاه‌های مترو، تاکسی و اتوبوس باعث شده تا اهالی این محله برای رفت و آمد به دیگر نقاط تهران با مشکلی رو به رو نباشند.

این محله با وجود قدمت زیاد از مجتمع‌های مسکونی و تجاری مدرن نیز برخوردار است، چرا که ساخت و ساز در این محله پررونق است. در حال حاضر آپارتمان 80 متری در محله پیروزی از 3 میلیارد و 500 میلیون تومان تا 6 میلیارد و 500 میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود.

کاماپرس در این گزارش 5 آپارتمان 80 متری در ‌‌پیروزی را معرفی می‌کند.

قیمت آپارتمان 80 متری دو خواب

یک آپارتمان 80 متری دو خواب و 4 سال ساخت در پیروزی 6 میلیارد و 400 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این آپارتمان دو واحدی بوده و در طبقه ششم ساختمان قرار دارد. آسانسور، پارکینگ و انباری از امکانات این آپارتمان نورگیر به شمار می‌رود.

آپارتمان نورگیر در پیروزی

در پیروزی یک واحد 80 متری دو خواب در حالی که ساخت 1388 بوده و در طبقه چهارم ساختمان قرار گرفته، با قیمت 5 میلیارد و 800 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این آپارتمان نورگیر از آسانسور، انباری، سالن بزرگ و قابل چیدمان، بالکن و دسترسی محلی خوب برخوردار است.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

قیمت آپارتمان فول امکانات در پیروزی

قیمت یک واحد 80 متری ساخت 1394 در پیروزی 5 میلیارد و 750 میلیون تومان است. این واحد در طبقه چهارم یک ساختمان پنج طبقه قرار گرفته و از آسانسور، پارکینگ، انباری و بالکن استفاده می‌کند. برخوردای از موقعیت مکانی و دسترسی محلی خوب از مزایای این آپارتمان محسوب می‌شود.

قیمت آپارتمان نوساز در پیروزی

یک واحد 80 متری نوساز در پیروزی 4 میلیارد و 950 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این واحد در طبقه پنجم یک ساختمان پنج طبقه واقع شده و آسانسور، پارکینگ و بالکن دارد. این ساختمان در سال 1402 و دو واحدی ساخته شده است.

آپارتمان 80 متری خوش نقشه

یک واحد 80 متری خوش نقشه در پیروزی با دو اتاق خواب و انباری با قیمت 3 میلیارد و 490 میلیون تومان فروخته می‌شود. واحد مدنظر در طبقه چهارم یک ساختمان چهار طبقه واقع شده و تک واحدی است. موقعیت مکانی خوب این آپارتمان باعث دسترسی راحت به خدمات و امکانات رفاهی شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز