قیمت خانه نقلی 40 تا 70 متری در خزانه / اسفند 1402

قیمت خانه نقلی 40 تا 70 متری در خزانه / اسفند 1402-کاماپرس
لست سکند

خزانه یکی از محلات جنوب تهران است که نسبت به سایر نقاط شهر پیشرفت کندتری در ساخت و ساز داشته است. این مساله باعث شده که قیمت آپارتمان یا حتی قیمت خانه‌های ویلایی در این منطقه به صرفه باشد.

خزانه به نسبت از مرکز شهر دور است اما دسترسی خوبی به خطوط حمل نقل عمومی از جمله تاکسی اتوبوس و مترو دارد؛ علاوه بر این برای وسایل نقلیه شخصی نیز به دلیل نبود محدودیت ترافیکی رفت و آمد راحت‌تر است. قدمت نسبتا زیاد و البته وجود ترمینال جنوب در این محله باعث ایجاد امکانات رفاهی زیادی برای ساکنین و مسافران شده است.

کاماپرس در این گزارش 5 آپارتمان نقلی 40 تا 70 متری در خزانه را معرفی می‌کند.

قیمت آپارتمان دو خواب در خزانه

یک آپارتمان 67 متری دو خواب در خزانه که در سال 1397 ساخته شده و در طبقه دوم یک ساختمان چهار طبقه واقع شده، با قیمت 3 میلیارد و 250 میلیون تومان فروخته می‌شود. این واحد در موقعیت مکانی بسیار خوبی واقع شده و دسترسی محلی مطلوبی دارد. این آپارتمان از آسانسور برخوردار است.

قیمت آپارتمان فول امکانات در خزانه

قیمت یک واحد 70 متری فول امکانات و یک خواب در خزانه 3 میلیارد و 150 میلیون تومان تعیین شده است. این واحد در طبقه چهارم ساختمان قرار گرفته و از آسانسور، پارکینگ، انباری و بالکن استفاده می‌کند. این آپارتمان 5 سال ساخت بوده و تکواحدی است.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

آپارتمان 60 متری یک خواب

یک واحد 60 متری ساخت 1400 در خزانه در حالی دارای یک اتاق خواب و آسانسور است با قیمت 2 میلیارد و 700 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این واحد در طبقه دوم ساختمان واقع شده و تکواحدی است. این آپارتمان کمد دیوارهایی جادار و بالکن نیز دارد.

قیمت خانه نقلی تکواحدی

یک آپارتمان 57 متری تک خواب در خزانه 2 میلیارد و 400 میلیون تومان قیمت گذاری شده است. این واحد ساخت 1387 بوده و در طبقه اول یک ساختمان چهار طبقه قرار دارد. این آپارتمان تکواحدی بوده و از انباری استفاده می‌کند.

آپارتمان قیمت مناسب در خزانه

قیمت یک واحد 45 متری یک خواب در خزانه 1 میلیارد و 800 میلیون تومان است. این واحد در سال 1385 ساخته شده و از امکاناتی چون آسانسور و انباری بهره می‎‌برد. واحد ذکر شده در طبقه دوم ساختمان قرار گرفته و دارای نور عالی، سالن پرده خور و بالکن است.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “قیمت خانه نقلی 40 تا 70 متری در خزانه / اسفند 1402

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز