قیمت آپارتمان 60 تا 70 متری در بلوار کشاورز چند؟

قیمت آپارتمان 60 تا 70 متری در بلوار کشاورز چند؟-کاماپرس
لست سکند

بلوار کشاورز در محدوده‌ای از شهر قرار گرفته که از امکانات فرهنگی، تفریحی، ورزشی و رفاهی مطلوبی برخوردار است. قرار گرفتن این محله در کنار پارک لاله از مزیت‌های آن به شمار می‌رود. بلوار کشاورز به حمل و نقل عمومی، نقاط استراتژیک شهر تهران و رستوران‌ها و کافه‌های متعددی دسترسی دارد. با این حال این منطقه در محدوده طرح ترافیک قرار گرفته و پر رفت و آمد است.

کاماپرس در این گزارش 5 آپارتمان 60 تا 70 متری در بلوار کشاورز را معرفی می‌کند.

قیمت آپارتمان 70 متری در بلوار کشاورز

قیمت یک واحد 70 متری یک خواب در بلوار کشاورز با آسانسور، پارکینگ و انباری 7 میلیارد تومان است. این آپارتمان در سال 1396 ساخته شده و دسترسی بسیار خوبی به خطوط حمل و نقل عمومی دارد. این واحد در طبقه اول ساختمان واقع شده و از بالکن و حیاط خلوت نیز برخوردار است.

قیمت آپارتمان 60 متری

قیمت یک آپارتمان 60 متری دو خواب در بلوار کشاورز با سالن مربعی شکل و قابل چیدمان 7 میلیارد و 300 میلیون تومان است. امکانات این واحد کامل بوده و علاوه بر آسانسور، پارکینگ و انباری از یک تراس بزرگ بدون مشرف نیز بهره می‌برد. ساختمان این واحد ساخت 1401 است و واحد مد نظر در طبقه چهارم آن قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

آپارتمان دو خواب در بلوار کشاورز

یک آپارتمان 63 متری دو خواب و یک ساله در بلوار کشاورز 7 میلیارد و 600 میلیون تومان قیمت خورده است. این آپارتمان از آسانسور، انباری و پارکینگ سندی استفاده می‌کند. واحد ذکر شده در طبقه چهارم یک ساختمان چهار طبقه واقع شده و تکواحدی است.

قیمت آپارتمان 65 متری فول امکانات

یک آپارتمان 65 متری دو خواب در بلوار کشاورز در حالی که در سال 1395 ساخته شده و در طبقه سوم ساختمان قرار دارد، 7 میلیارد و 700 میلیون تومان قیمت گذاری شده است. این آپارتمان تکواحدی و خوش نقشه بوده و آسانسور، پارکینگ و انباری دارد. این واحد با بازسازی به مشتری تحویل داده می‌شود.

قیمت آپارتمان نقلی در بلوار کشاورز

یک واحد 62 متری دو خواب در بلوار کشاورز با قیمت 8 میلیارد تومان به فروش می‌‌رسد. این آپارتمان ساخت 1401 است و در طبقه چهارم یک ساختمان چهار طبقه قرار دارد. آپارتمان ذکر شده از امکاناتی چون پارکینگ، آسانسور و انباری بهره می‌برد و خوش نقشه و نورگیر است.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوارشیپور
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز