خرید آپارتمان 75 متری در نازی آباد چقدر آب می خورد؟

خرید آپارتمان 75 متری در نازی آباد چقدر آب می خورد؟-کاماپرس

نازی آباد نسبت به دیگر محله‌های جنوبی تهران از بافت جدیدتری برخوردار است. این محله بر اساس طرح شهرسازی شکل گرفته است و به همین دلیل هم ساختاری با شبکه بندی منظم دارد. علاوه بر این دسترسی مناسب به مراکز خرید، مراکز فرهنگی و خطوط حمل و نقل عمومی باعث شده این محله برای متقاضیان خرید مسکن در جنوب تهران جذاب باشد.

کاماپرس در این گزارش، 5 آپارتمان 75 متری در نازی آباد را معرفی می‌کند.

آپارتمان 75 متری دو خواب

یک واحد ۷۵ متری دو خواب در نازی آباد در حالی که ساخت آن مربوط به پیش از سال ۱۳۷۰ بوده و بازسازی شده است با قیمت ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان فروخته می‌شود. این واحد در طبقه سوم یک ساختمان چهار طبقه واقع شده و از انباری قفسه بندی شده و بالکن برخوردار است.

قیمت آپارتمان بازسازی شده در نازی آباد

یک آپارتمان ۷۵ متری ساخت 1395 در نازی آباد با قیمت ۴ میلیارد و 300 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این واحد که در طبقه پنجم یک ساختمان پنج طبقه قرار گرفته، دارای دو اتاق خواب، آسانسور و پارکینگ است. واحد ذکر شده با بازسازی کامل به مشتری تحویل داده می‌شود.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

قیمت آپارتمان 75 متری نورگیر

یک آپارتمان ۷۵ متری دو خواب در نازی آباد ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است. این واحد در طبقه چهارم یک ساختمان چهار طبقه قرار دارد و در در سال ۱۳۸۵ ساخته شده است. این آپارتمان نورگیر و خوش نقشه بازسازی شده و دارای انباری است.

قیمت آپارتمان 75 متری فول امکانات در نازی آباد

قیمت آپارتمان ۷۵ متری فول امکانات در نازی آباد ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این واحد دو خواب بوده و از آسانسور، پارکینگ و انباری بهره می‌برد. واحد مذکور در طبقه همکف ساختمان قرار گرفته و ساخت ۱۳۹۵ است.

قیمت آپارتمان 75 متری یک خواب

یک واحد ۷۵ متری یک خواب در نازی‌آباد با آسانسور و پارکینگ ۵ میلیارد و ۸۵۵ میلیون تومان قیمت خورده است. این واحد در سال ۱۳۹۹ ساخته شده و در طبقه چهارم یک ساختمان چهار طبقه قرار دارد. آپارتمان مد نظر در موقعیت مکانی مناسبی واقع شده و به وسایل حمل و نقل عمومی و مراکز خرید دسترسی دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوارشیپور
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز