جدیدترین قیمت آپارتمان 75 متری در بلوار فردوس

بلوار فردوس از محلات شناخته شده غرب تهران و منطقه 5 شهرداری است. این منطقه در حدفاصل فلکه دوم صادقیه تا بزرگراه حکیم امتداد داشته و توسط بزرگراه ستاری به دو بخش غربی و شرقی تقسیم شده است. قیمت آپارتمان در بلوار فردوس از حدود متری 65 میلیون تا 100 میلیون تومان متغییر است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

کاماپرس در این گزارش فهرستی از آخرین قیمت آپارتمان 75 متری در بلوار فردوس را معرفی می‌کند:

*یک واحد 75 متری در فردوس شرق خیابان گلستان جنوبی ساخت سال ۸۰، به قیمت کل ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون و متری 69 میلیون و 333 هزار تومان به فروش می‌رود. این واحد بازسازی شده که در طبقه اول واقع شده تا ۷۰۰ میلیون تومان قابلیت رهن دارد.

* آپارتمانی ساخت سال ۸۲ برای هر متر ۶۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و با قیمت کل ۵ میلیارد و ۲۲۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است. این واحد دو خوابه در طبقه دوم واقع شده و جزو واحدهای خوش ساخت منطقه محسوب می‌شود.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

*یک آپارتمان ۷۵ متری در فردوس غرب ساخت سال ۸۵ با ۲ اتاق خواب، ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و به ازای هر متر ۸۶ میلیون و ۶۶۶ هزار تومان قیمت گذاری شده است. این واحد که در طبقه دوم واقع شده، دسترسی خوبی به مترو و بزرگراه ها دارد.

*قیمت آپارتمان ۷۵ متری ساخت سال ۸۹ با دو اتاق خواب در کل ۶ میلیارد و۷۰۰ میلیون تومان و برای هر متر ۸۹ میلیون و ۳۳۳ هزار تومان آگهی شده است. این واحد واقع شده در بلوار فردوس غرب، در طبقه سوم ساختمانی ۵ طبقه واقع شده که آسانسور، پارکینگ و انباری هم دارد.

*واحد دیگری در بلوار فردوس شرق ساخت سال ۹۹، با قیمت کل ۶ میلیارد و 800 میلیون تومان به فروش می‌رسد. قیمت هر متر این واحد دو خوابه که در طبقه دوم واقع شده، ۹۰ میلیون و ۹۶۶ هزار تومان محاسبه شده است.

*آپارتمان دیگری در خیابان سازمان برنامه شمالی بلوار فردوس که در سال ۹۲ ساخته شده با قیمت کل ۷ میلیارد و 300 میلیون تومان و متری ۹۷ میلیون و ۳۳۳ هزار تومان به فروش می‌رسد. این واحد که در طبقه اول واقع شده دارای مشاعات کامل و دسترسی خوبی به امکانات رفاهی و درمانی منطقه است.

*قیمت آپارتمان دو خوابه ۷۵ متری در کوی فردوس، 7 میلیارد و 450 میلیون تومان تعیین شده است. قیمت هر متر این آپارتمان دو خوابه ساخت سال ۹۶، حدودا ۹۹ میلیون تومان است. این واحد در طبقه 4 واقع شده و آسانسور، پارکینگ و انباری هم دارد. این مطلب توسط تحریریه کاماپرس تهیه شده است، لطفا نظرات خود را در قالب کامنت برای ما ارسال کنید.

*همچنین  قیمت آپارتمان دیگری در فردوس شرق ساخت سال ۸۲ به ازای هر متر ۹۵ میلیون و ۳۳۳ هزار تومان و با قیمت کل ۷ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان تعیین شده است. این واحد دو خوابه در طبقه سوم ساختمان ۵ طبقه واقع شده و به بزرگراه های منطقه دسترسی خوبی دارد.

قیمت آپارتمان نوساز در بلوار فردوس

*قیمت واحد نوساز در سازمان برنامه جنوبی با دو اتاق خواب، ۸ میلیارد تومان آگهی شده است. قیمت هر متر این واحد دو خواب، ۱۰۶ میلیون و ۶۶۶ هزار تومان محاسبه شده است. واحد مذکور در طبقه سوم ساختمان ۱۲ طبقه و با امکانات و مشاعات مناسب و دسترسی بسیار سریع به مترو قرار دارد.

*واحد نوساز دیگری به قیمت کل ۷ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان و برای هر متر ۱۰۴ میلیون و ۶۶۶ هزار تومان قیمت گذاری شده است. این واحد در طبقه ششم واقع شده و پارکینگ، آسانسور و انباری هم دارد.

*همچنین یک آپارتمان نوساز ۷۵ متری با یک اتاق خواب به ازای هر متر ۹۳ میلیون و ۳۳۳ هزار تومان و قیمت کل ۷ میلیارد تومان آگهی شده است. این واحد در طبقه پنجم واقع شده است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “جدیدترین قیمت آپارتمان 75 متری در بلوار فردوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز