قیمت آپارتمان 120 متری در نیاوران چند؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

نیاوران یکی از محلات شمال شرق تهران و جزو منطقه شمیران است. این محله از شمال با ارتفاعات کلکچال، از غرب به تجریش، از شرق به دارآباد و از جنوب به فرمانیه، کامرانیه و دزاشیب متصل است. قیمت آپارتمان در این محله پر نوسان و از متری 120 تا 250 میلیون تومان متغییر است.

کاماپرس در این گزارش فهرستی از قیمت آپارتمان 120 متری در نیاوران را معرفی می‌کند.

*آپارتمانی 120 متری با مشاعات کامل و چشم انداز کوهستان، 15 میلیارد تومان آگهی شده است. این واحد 2 خوابه ساخت سال 82 بوده که قیمت هر متر آن 125 میلیون تومان تعیین شده است. این واحد در طبقه آخر ساختمانی 6 طبقه واقع شده و به مشاعات آبی همچون استخر، سونا و جکوزی مجهز است.

*قیمت آپارتمان 2 خوابه ساخت سال 87، حدود 17 میلیارد تومان تعیین شده است. این واحد که در طبقه 4 واقع شده دارای پارکینگ، آسانسور و انباری بوده و قیمت هر متر آن 145 میلیون تومان است.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

*آپارتمان دیگری واقع در خیابان نیاوران، به قیمت 18 میلیارد و 400 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این واحد 2 خوبه که سقف آن 4 متر ارتفاع است، در طبقه 8 برج باغ واقع شده است. قیمت هر متر این واحد 6 ساله، 153 میلیون و 333 هزار تومان است. تراس قابل چیدمان، لابی 600 متری و استخر فعال از دیگر ویژگی‌های این ساختمان است.

*آپارتمانی 2 خوابه در شمال کاخ نیاوران به قیمت 22 میلیارد و 200 میلیون تومان آگهی شده است. این ساختمان ساخت سال 98 از سازه‌ای کلاسیک و مشاعات آبی کامل برخوردار است. قیمت آپارتمان با این شرایط متری 185 میلیون تومان آگهی شده است.

قیمت آپارتمان نوساز در نیاوران

*آپارتمان نوساز با 2 پارکینگ 18 میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است. قیمت هر متر این واحد 2 خوابه که طبقه سوم واقع شده، 150 میلیون تومان است. این مطلب توسط تحریریه کاماپرس تهیه شده است، لطفا نظرات خود را در قالب کامنت برای ما ارسال کنید.

* یک آپارتمان نوساز در خیابان اصلی نیاوران با 2 اتاق خواب، متری 250 میلیون تومان و در کل 30 میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است. این واحد علاوه بر پارکینگ و آسانسور و انباری، مشاعات آبی و سرایدار 24 ساعته دارد.

انتهای پیام

 

ایده سبز
دادپویان
اوج آرام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “قیمت آپارتمان 120 متری در نیاوران چند؟

  1. بردیا احمدی گفته:

    ماشالا دیگه خونه خریدن آرزو شده الان با توجه به این قیمت ها حتی نمیشه تو محله های پایین تر خونه خرید چه برسه به نیاوران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز