جدیدترین قیمت آپارتمان 80 متری در ورامین

تورهای مسافرتی لحظه آخر

ورامین شهری تاریخی در ۳۵ کیلومتری جنوب شرقی تهران است. قیمت آپارتمان در این منطقه نیز تحت تاثیر افزایش قیمت‌ها در تمامی مناطق تهران، افزایش محسوسی داشته است. در حال حاضر قیمت آپارتمان در این شهرستان از حدود 30 میلیون تومان و کمی پایین‌تر شروع شده و در برخی موارد به حدود 40 میلیون تومان هم می‌رسد.

کاماپرس در این گزارش فهرستی از جدیدترین قیمت‌های آپارتمان در منطقه ورامین را معرفی می‌کند.

*آپارتمان ساخت سال 99 با متراژ 80 متر، در سایت های آنلاین املاک، 2 میلیارد و 950 میلیون تومان قیمت گذاری شده است. قیمت هر متر این آپارتمان دو خوابه که در طبقه اول ساختمانی 5 طبقه واقع شده، 36 میلیون و 875 هزار تومان تعیین شده است. این واحد در خیابان رسالت و دسترسی مناسب به امکانات و بزرگراه‌ها قرار دارد.

*قیمت آپارتمان دیگری که سال 95 ساخته شده، 2 میلیارد و 500 میلیون آگهی شده است. قیمت هر متر این آپارتمان 2 خوابه که در طبقه سوم واقع شده، 31 میلیون و 250 هزار تومان است.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

*آپارتمان ۸۰ متری در خیابان حامدی ورامین، با ۲ اتاق  خواب، متری 37 میلیون و 500 هزار تومان و در کل 3 میلیارد تومان به فروش می‌رسد. این واحد ساخت سال 90 در طبقه آخر ساختمان 5 طبقه واقع شده و مشاعات، آسانسور، پارکینگ و انباری دارد. این مطلب توسط تحریریه کاماپرس تهیه شده است، لطفا نظرات خود را در قالب کامنت برای ما ارسال کنید.

*آپارتمان 85 متری در مرکز شهر ورامین، متری 30 میلیون و 352 هزار تومان و در کل 2 میلیارد و و 580 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است. این واحد در طبقه دوم یک ساختمان ساخت سال 87 واقع شده و آسانسور و پارکینگ ندارد. گفتنی است این واحد همچنین 400 میلیون تومان وام مسکن دارد.

*آپارتمان 76 متری دیگری در محله حامدی ورامین 3 میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است. این واحد سال 80 ساخته شده و آسانسور، پارکینگ و انباری ندارد. قیمت آپارتمان دو خوابه با این شرایط، متری 39 میلیون و 473 هزار تومان آگهی شده است.

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “جدیدترین قیمت آپارتمان 80 متری در ورامین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز