جدیدترین قیمت آپارتمان نقلی در فاز یک شهر اندیشه

شهر جدید اندیشه در جنوب غربی تهران واقع شده و  از جمعیتی پایین و فضایی نسبتا آرام برخوردار است. این منطقه 6 فاز دارد که در فاز یک آن اصول شهرسازی سنتی پیاده‌سازی شده است. قیمت آپارتمان‌های حدودا 50 متری این بخش بر حسب سال ساخت، امکانات و نوع دسترسی متفاوت و از حدود یک و نیم تا 2.5 میلیارد متغییر است.

کاماپرس، فهرستی از جدیدترین قیمت آپارتمان‌های نقلی در فاز یک شهر اندیشه را به شرح زیر معرفی می‌کند:

*واحد 52 متری سال ساخت 99 با قیمت  یک میلیارد و 640 هزار تومان آگهی شده است. این آپارتمان که در طبقه 4 واقع شده، آسانسور، پارکینگ و انباری داشته و همچنین دسترسی مناسبی به مراکز رفاهی و تفریحی منطقه دارد.

بیشتر بخوانید:

این مطلب توسط تحریریه کاماپرس تهیه شده است، لطفا نظرات خود را در قالب کامنت برای ما ارسال کنید.

*آپارتمان 55 متری دیگری که سال 92 ساخته شده، با قیمت یک میلیارد و  880 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این واحد که در طبقه سوم یک آپارتمان 6 واحدی واقع شده، دارای پارکینگ و انباری بوده ولی آسانسور ندارد.

راز آسمان پایتخت

*اما یک آپارتمان 50 متری سال ساخت 86 که به تازگی کاملا بازسازی شده، 2 میلیارد و 100 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این واحد یک خوابه که در طبقه دوم است، پارکینگ و انباری و همچنین بالکن و کمد دیواری نیز دارد.

*آپارتمان دیگری با متراژ 59 متر در شهرک مریم 2 میلیارد و 130 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این واحد که سال 93 ساخته شده 2 اتاق خواب، پارکینگ، انباری و آسانسور دارد.

قیمت آپارتمان نوساز در اندیشه

*آپارتمان‌های نوساز با کمی تفاوت قیمت آگهی شده‌اند، به عنوان نمونه یک واحد 60 متری نوساز با امکانات کامل در فاز یک شهر اندیشه، 2 میلیارد و 200 میلیون تومان قیمت دارد. این واحد 2 خوابه که پارکینگ و انباری هم دارد، به سیستم پکیج مجهز بوده و نورپردازی هم دارد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

5 دیدگاه برای “جدیدترین قیمت آپارتمان نقلی در فاز یک شهر اندیشه

  1. بهروز مستوفی گفته:

    کسی که ماهی هفت تومن درامدداره چند سالی24 میلیون هم جمع کنه کی میتونه اینهارو بخره مسخره کردن این دلالا مردمو

  2. مجید گفته:

    50 متری به درد مجردی هم نمی خوره چه برسه تشکیل خانواده بدی دیگه با این قیمتها جوانهای ایرانی فقط میتونند سربار خانواده ها بمانند و به هیچ وجه خودشون نمی توانند مستقل بشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز