جدیدترین قیمت آپارتمان 90 متری در پاسداران

پاسداران-کاماپرس

قیمت آپارتمان در منطقه پاسداران با توجه به سال ساخت، امکانات و ویژگی‌ها متغییر بوده و برای خرید یک واحد 90 متری با متوسط سال ساخت 95-94 باید بودجه ای بین 9 تا 14 میلیارد تومان در نظر بگیرید.

در ادامه کاماپرس به بررسی قیمت آپارتمان‌های 90 متری در پاسداران می‌پردازد.

*در ساقدوش پاسداران یک واحد 90 متری دو خوابه با قیمت 9 میلیارد و 500 میلیون تومان به فروش می رسد. این واحد در طبقه آخر یک آپارتمان 5 طبقه واقع شده و پارکینگ و انباری و آسانسور نیز دارد.

بیشتر بخوانید:

*آپارتمانی 90 متری ساخت سال 95، دارای 2 خواب در هروی پاسداران حدودا متری 122 میلیون و با قیمت کل 11 میلیارد تومان قیمت گذاری شده است.

راز آسمان پایتخت

این واحد 2 خوابه دارای پارکینگ، انباری و آسانسور بوده و 2 پارکینگ و 2 حیاط خلوت اختصاصی 15 متری دارد.

*واحد بعدی در میدان فرخی یزدی پاسداران و دارای دسترسی آسان به مترو مراکز خرید واقع شده است. این واحد ۲ خوابه در طبقه دوم،  دارای آسانسور، پارکینگ و انباری بوده و 12 میلیارد و 600 میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

*یک واحد دو خوابه دیگر ساخت سال 93 در خیابان قبا که در طبقه 4 واقع شده و علاوه بر آسانسور، پارکینگ و انباری، لابی و سرایداری مقیم نیز دارد؛ متری 144 میلیون تومان و در کل 13 میلیارد تومان به فروش می رسد.

*واحد دیگری درخیابان اصلی پاسداران که در طبقه اول یک آپارتمان  8 واحدی واقع شده، 14 میلیارد تومان به فروش می‌رسد.

این آپارتمان 2 خوابه دارای  آسانسور، پارکینگ و انباری بوده و در سال 93 ساخته شده است.

قیمت واحد نوساز در پاسداران

البته واحدهای دیگری با قیمت و سال ساخت جدیدتری نیز آگهی شده است؛ به عنوان نمونه یک واحد 90 متری سال ساخت 1400 در طبقه سوم یک آپارتمان 6 طبقه و کلیه امکانات و مشاعات با قیمت کل 21 میلیارد و 600 میلیون تومان و آپارتمان دیگری در خیابان گلستان نیز حدودا 22 میلیارد تومان قیمت گذاری شده اند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “جدیدترین قیمت آپارتمان 90 متری در پاسداران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز