کاهش شدید قیمت مسکن در تهران؛ آپارتمان 80 متری در تهرانپارس چند؟

طی هفته‌های اخیر قیمت‌ها در بازار مسکن روند نزولی به خود گرفته و همین موضوع فضای چانه‌زنی بیشتری را در اختیار خریداران قرار داده است. قیمت مسکن در شمال شهر تهران نسبت به ماه گذشته تا 30 درصد و حتی بیشتر افت داشته است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

ارزش مسکن در محله‌های جنوب و مرکز تهران که تقاضای مصرفی بالاتری دارند نیز بین 20 الی 30 درصد افت داشته است. این کاهش قیمت در سایر مناطق شرقی و غربی تهران، از جمله محله تهران‌پارس نیز تسری پیدا کرده است. در ادامه کاماپرس به بررسی قیمت آپارتمان 80 متری در تهران‌پارس می‌پردازد.

* قیمت یک آپارتمان 80 متری دوخوابه در تهران‌پارس شرقی 3 میلیارد و 300 میلیون تومان است. این خانه که در سال 1388 ساخته شده، فاقد آسانسور و انباری است. واحد مورد نظر در طبقه سوم ساختمان قرار گرفته و دارای انباری است.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

*  واحدی 80 متری و دوخوابه در تهران‌پارس شرقی به قیمت 4 میلیارد و 300 میلیون تومان به فروش می‌رسد. سال ساخت این آپارتمان 1380 بوده و فاقد آسانسور و پارکینگ است. واحد مذکور در طبقه دوم واقع شده است. از امکانات این خانه می‌توان به انباری اشاره کرد.

* یک خانه ساخته شده در سال 1395 با قیمت 4 میلیارد و 900 میلیون تومان آگهی شده است. این واحد 80 متری دارای 2 اتاق خواب است. واحدی که به فروش می‌رسد در طبقه دوم از یک ساختمان 5 طبقه قرار گرفته است. امکانات خانه مورد نظر شامل آسانسور، پارکینگ و انباری می‌شود.

* هر متر از یک آپارتمان 80 متری در تهران‌‌پارس حدود 69 میلیون تومان ارزش‌گذاری شده است. به این ترتیب قیمت کل خانه حدود 5 میلیارد و 500 میلیون تومان برآورد می‌شود. این واحد دوخوابه در طبقه سوم یک آپارتمان 5 طبقه مجهز به آسانسور واقع شده است. ساختمان مورد نظر در سال 1390 ساخته شده و دارای انباری است.

* خانه‌ای کاملا نوساز که دو اتاق خواب دارد، با قیمت 6 میلیارد و 650 میلیون تومان برای فروش گذاشته شده است. واحدی که برای فروش گذاشته شده، در طبقه پنجم ساختمانی دارای آسانسور واقع شده است. انباری و پارکینگ دیگر امکانات این آپارتمان هستند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

10 دیدگاه برای “کاهش شدید قیمت مسکن در تهران؛ آپارتمان 80 متری در تهرانپارس چند؟

  1. معصومه اخلاقی گفته:

    الان همه مناطق رکود قبل از عید رونق خوبی داشت و احتمالا تو مهرماه دوباره خوب بشه

  2. امیرعلی ستوده گفته:

    الان قیمت آپارتمان 110 متری دو خوابه تو حکیمیه چند؟ میخوام بفروشم یه سه طبقه دارم تو پیروزی ببینم میتونم تو حکمیه یه طبقه بخرم

  3. سعید گفته:

    تازه خوبه ۳۰درصداومده پایین که قیمت خونه سال۸۰این شده چه خبره مگه سال ۸۰ساخت بالای ۴میلیارد

  4. احمد گفته:

    تهرانپارس چندین منطقه داره فلکه اول تا چهارم شرقی غربی کجاش رو میگین خیابون امین یا خاک سفید این قیمته

  5. سعید گفته:

    انشالله اینقدر بیاد پایین تا قیمت ها واقعی بشه، اگه دقت کنین تو این چندسال همه چی سه چهار برابر شده ولی خونه و ماشین ۱۰ برابر!!!!! باید بیاد پایین تا به قیمت واقعی برسه خواهشاً قبول کنیم این موضوع رو و مقاومت نکنیم

  6. عباس اسدی گفته:

    این قیمتها که گفته شده همه در تهرانپارس شرقی است و برخی هم قولنامه ای است در غربی ها تهرانپارس قیمت فرق میکند

  7. علی گفته:

    شرق تهرانپارس از خاک سفید شروع میشه تا خیابان اصلی تهرانپارس اینکه بگی ۸۰ متری ۴ میلیارد مال قسمتهای داغون شرقی هاست اگر نه همون شرقی ها متری ۱۲۰_۱۳۰ هم داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز