رهن آپارتمان 70 متری در پونک تهران چقدر آب می‌خورد؟

آپارتمان پونک-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

پونک در شهرداری منطقه 2 و 5 و در بخش شمالی شهر تهران واقع شده است که قیمت رهن آپارتمان در آن بسته به متراژ، سن بنا، امکانات خانه و … از حدود 400 میلیون تومان شروع شده و تا چند میلیارد تومان ادامه دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

پونک در همسایگی محله‌های شهرک غرب، جنت آباد، باغ فیض و محله چهاردیواری قرار دارد. در ادامه کاماپرس به بررسی قیمت رهن آپارتمان 70 متری در پونک می‌پردازد.

* واحدی دوخوابه و 70 متری در محله پونک با قیمت 500 میلیون تومان برای رهن گذاشته شده است. سال ساخت بنا 1386 بوده آسانسور ندارد. واحد مذکور در طبقه چهارم قرار دارد و فاقد انباری است. این آپارتمان مجهز به انباری است.

* واحدی 70 متری ساخته شده در سال 1384 با 650 میلیون تومان ودیعه، رهن داده می‌شود. این خانه که دو اتاق خواب دارد در طبقه همکف واقع شده است. نقاط ضعف این خانه عدم تجهیز آن به پارکینگ و آسانسور است.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

* میزان رهن یک واحد 70 متری و در محله پونک 800 میلیون تومان تعیین شده است. این خانه که در طبقه اول ساختمانی 4 طبقه قرار دارد، دارای دو اتاق‌خواب است. سال ساخت بنا 1385 بوده و خانه بدون آسانسور است. از دیگر امکانات آپارتمان می‌توان به انباری و پارکینگ اشاره کرد.

* یک واحد دو خوابه 70 متری در پونک رهن 900 میلیون تومانی دارد. خانه مذکور در طبقه سوم یک ساختمان شش طبقه مجهز به آسانسور قرار دارد. بنا در سال 1396 ساخته شده و مجهز به انباری و پارکینگ اختصاصی است.

* برای رهن خانه‌ای 70 متری و دو خوابه در برج‌های بام پونک 1 میلیارد تومان ودیعه تعیین شده است. واحدی که برای رهن گذاشته شده در طبقه هشتم قرار دارد. سال ساخت آپارتمان 1400 است. انباری، پارکینگ و آسانسور دیگر امکانات این برج هستند.

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “رهن آپارتمان 70 متری در پونک تهران چقدر آب می‌خورد؟

  1. مسعود گفته:

    به نظر میاد پیشرفت علم وفن آوری بجای اینکه مشکلی وباری از رودوش مردم برداره برعکس مشکل ایجاد کرده دادن اطلاعات غلط . جوسازی. بازار رقابت مسموم . … همه اینها باعث شده که طبقه ضعیف جامعه حق یک زندگی معمولی را نداشته باشه ودر حسرت خوردن یک لقمه نان کاغذ بجوه ! مزدم زندگانی نمیکنند فقط زنده اند !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز