قیمت رهن و اجاره آپارتمان 80 متری در محله بهار تهران

بهار از محله‌های مرکزی تهران است که از شمال به خیابان بهار شیراز و از جنوب به خیابان انقلاب محدود می‌شود. در شرق و غرب این محله نیز به ترتیب خیابان شریعتی و خیابان بهار منتهی می‌شود. دسترسی عالی این محله، قرار گرفتن آن در مرکز شهر و نزدیکی به مراکز فرهنگی، آموزشی و هنری آن را به محله‌ای پرطرفدار برای زندگی تبدیل کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

در ادامه کاماپرس به بررسی قیمت رهن و اجاره آپارتمان 80 متری در این محله می‌پردازد.

* ودیعه آپارتمانی 80 متری در بهار 200 میلیون تومان و اجاره آن 15 میلیون تومان تعیین شده است. این خانه که در سال 1390 ساخته شده دارای 2 اتاق خواب است. واحد مذکور در طبقه اول قرار داشته و دارای آسانسور، انباری و پارکینگ است.

* قیمت ودیعه خانه‌ای 80 متری در بهار 300 میلیون تومان و اجاره آن 10 میلیون تومان تعیین شده است. این واحد دارای دو اتاق خواب بوده و در سال 1379 ساخته شده است. واحد مذکور در طبقه دوم واقع شده و فاقد آسانسور، انباری و پارکینگ است.

آریاک سفر

بیشتر بخوانید:

* واحد بعدی که معرفی می‌شود، 400 میلیون تومان ودیعه و 10 میلیون تومان اجاره دارد. این خانه دو خوابه در طبقه سوم ساختمانی مجهز به آسانسور قرار دارد. این خانه دارای پارکینگ است، اما انباری ندارد.

* یک خانه 85 متری در محله بهار با ودیعه 500 میلیون تومان و اجاره 4 میلیون تومان آگهی شده است. این خانه در سال 1382 ساخته شده و دو اتاق خواب دارد. واحد مذکور در طبقه سوم ساختمانی فاقد آسانسور قرار دارد. این آپارتمان مجهز به انباری است.

* خانه‌ای 80 متری ساخته شده در سال 1392 ودیعه 800 میلیون تومانی و اجاره 6 میلیون تومانی دارد. این خانه دو خوابه بوده و در ظبقه اول ساختمانی 4 طبقه واقع شده است. از امکانات این آپارتمان می‌توان به آسانسور، انباری و پارکینگ اشاره کرد.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز