به روزترین قیمت آپارتمان 90 متری در ستارخان

ستارخان خیابانی در منطقه 2 شهرداری و سمت غرب تهران است. قیمت خانه در این منطقه از حدود هر متر 50 میلیون تومان تا 135 میلیون تومان متفاوت است. این خیابان در همسایگی صادقیه، خیابان باقرخان و میدان توحید قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

وجود متروهای طرشت، میدان توحید و مدافعان سلامت در نزدیکی ستارخان نزدیکی به آن را ساده کرده است. در ادامه کاماپرس به بررسی قیمت آپارتمان 90 متری در ستارخان می‌پردازد.

* آپارتمانی ساخت سال 1380 با قیمت 4 میلیارد و 980 میلیون تومان برای فروش گذاشته شده است. این خانه دو اتاق خواب داشته و در طبقه دوم قرار دارد. ویژگی مثبت واحد رو به آفتاب بودن آن است. خانه مجهز به انباری است اما آسانسور و پارکینگ ندارد.

بیشتر بخوانید:

آریاک سفر

* خانه 90 متری دیگری در ستارخان 5 میلیارد و 750 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این واحد در طبقه چهارم قرار دارد؛ اما ساختمان فاقد آسانسور است. پارکینگ و انباری از امکانات این خانه هستند. زمان ساخت بنا قبل از سال 1370 است.

* واحدی در طبقه سوم یک آپارتمان چهار طبقه 6 میلیارد و 200 میلیون تومان قیمت دارد. با اینکه خانه در سال 1380 ساخته شده، اما کاملا بازسازی شده است. این واحد دو خوابه فاقد آسانسور و پارکینگ است، اما انباری دارد.

* یک خانه در شمال ستارخان 7 میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است. این خانه دو خوابه بوده و در سال 1372 ساخته شده است. آفتاب‌گیر بودن و داشتن انباری از نکات مثبت این خانه هستند. با این حال خانه آسانسور و پارکینگ ندارد.

* یک واحد 90 متری و نوساز 8 میلیارد و 700 میلیون تومان قیمت دارد. این واحد دوخوابه بوده در طبقه آخر یک آپارتمان 5 طبقه قرار دارد. این ساختمان دارای آسانسور است. انباری و پارکینگ از دیگر امکانات واحد مذکور هستند.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “به روزترین قیمت آپارتمان 90 متری در ستارخان

  1. مرتضی خلیلی گفته:

    جالب اینکه وقتی مخواهی بخری معلوم نیست قیمت از کجا ماید ولی وقتی مخواهی بفروشی میگن بازار راکته کسی نمیخره اگر املاکی را مجبور به مجوز وحق دلالی رو دولت مشخص ‌کنه قیمت ها نصف خواهد شد امید وارم روزی برسه دست اینها کوتاه بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز