قیمت رهن و اجاره آپارتمان 65 متری در محله آذربایجان

لست سکند

آذربایجان محله‌ای در منطقه 11 شهرداری تهران است که ساختمان‌های سیاسی و نظامی مهمی از جمله نهاد ریاست جمهوری، مجلس خبرگان، پادگان‌های نظامی در آن واقع شده‌اند. علاوه بر این ساختمان‌ها، آپارتمان‌ها و خانه‌های مسکونی متعددی نیز در این محله وجود دارند. قرار داشتن آذربایجان در مرکز تهران و دسترسی عالی به مناطق مختلف، آن را به محله مناسبی برای زندگی تبدیل کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

در ادامه کاماپرس قیمت رهن و اجاره آپارتمان 65 متری در محله آذربایجان را بررسی می‌کند.

* واحدی در طبقه دوم ساختمانی سه طبقه 100 میلیون تومان رهن و 7 میلیون تومان اجاره دارد. سال ساخت این واحد 65 متری 1375 است. این خانه یک اتاق خواب دارد. نکته منفی درباره این ساختمان نداشتن آسانسور، انباری و پارکینگ است.

* واحدی 65 متری در آذربایجان 200 میلیون تومان رهن و 8 میلیون تومان اجاره دارد. این خانه دو خوابه در سال 1382 ساخته شده است. واحد مذکور در واحد سوم قرار دارد، اما ساختمان فاقد آسانسور است. این خانه دارای پارکینگ است اما انباری ندارد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

* واحدی 25 ساله در محله آذربایجان رهن 300 میلیون تومان و اجاره 5 میلیون و 500 هزار تومانی دارد. این خانه دو اتاق خواب داشته و در طبقه سوم ساختمانی 4 طبقه قرار دارد. این ساختمان فاقد آسانسور است. انباری و پارکینگ از دیگر امکانات این آپارتمان هستند.

 

 

* رهن یک واحد 65 متری در محله آذربایجان 300 میلیون تومان و اجاره آن 6 میلیون تومان تعیین شده است. واحد مذکور در طبقه دوم ساختمانی 4 طبقه قرار دارد. از نقاظ ضعف خانه می‌توان به نداشتن آسانسور اشاره کرد. پارکینگ و انباری دیگر امکانات آپارتمان هستند.

* خانه‌ای 65 متری و دو خوابه رهن 400 میلیون تومانی و اجاره 6 میلیون تومانی دارد. این خانه در طبقه همکف قرار دارد. ساختمان مذکور در سال 1389 ساخته شده است. این خانه پارکینگ و انباری دارد اما فاقد آسانسور است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز