جدیدترین قیمت رهن آپارتمان 100 متری در امیرآباد

تور لحظه آخری-کاماپرس

امیرآباد محله‌ای در منطقه 6 شهرداری تهران است که از شما به محله ده‌ ونک و از جنوب به بلوار کشاورز محدود می‌شود. در شرق و غرب این محله نیز به ترتیب محله‌های یوسف‌آباد و گیشا قرار دارند. قرار گرفتن دانشکده‌ها و خوابگاه‌های دانشگاه تهران در امیرآباد آن را به محله‌ای پر رفت و آمد و پر از آپارتمان‌های نوساز کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ ساختمان و عمران، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

در ادامه کاماپرس قیمت رهن آپارتمان 100 متری در امیرآباد را بررسی می‌کند.

* واحدی 100 متری و دو خوابه در محله امیرآباد با قیمت 780 میلیون تومان رهن داده می‌شود. این واحد در طبقه اول قرار داشته و دارای انباری است. این خانه در سال 1381 ساخته شده و فاقد آسانسور و پارکینگ است.

* واحد دو خوابه دیگری با قیمت 1 میلیارد تومان برای رهن گذاشته شده است. این خانه در کوچه هجدهم امیرآباد واقع شده است. واحد مذکور در طبقه سوم یک ساختمان پنج طبقه قرار دارد. آسانسور، پارکینگ و انباری از امکانات این خانه هستند.

راز آسمان پایتخت

* یک واحد 100 متری دارای دو اتاق خواب به قیمت 1 میلیارد و 100 میلیون تومان برای رهن کامل گذاشته شده است. این خانه در طبقه سوم قرار داشته و مجهز به آسانسور، انباری و پارکینگ است. این ساختمان در سال 1392 ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

* رهن کامل واحدی دو خوابه در بلوار جانبازان امیرآباد 1 میلیارد و 300 میلیون تومان تعیین شده است. این واحد در طبقه همکف قرار داشته و دارای آسانسور، انباری و پارکینگ است. سال ساخت بنا 1394 است.

 

* قیمت رهن خانه بعدی در امیرآباد 1 میلیارد و 350 میلیون تومان است. این واحد نوساز دارای دو اتاق خواب بوده و در طبقه اول ساختمان قرار دارد. از دیگر امکانات خانه مذکور می‌توان به آسانسور، پارکینگ و انباری اشاره کرد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “جدیدترین قیمت رهن آپارتمان 100 متری در امیرآباد

  1. سجادشاکر گفته:

    سلام قیمت ماشین بیاد پایین مسکن دوبرابرخواهد شد زمان یک واحد5تاماشین کاورد الان یک واحد2تارانمیتونه بیاره نتیجه میگیرم مسکن ثابت می ایسته

  2. علی گفته:

    تا زمانی که املاک ها هستند وشب می خوابند وصبح یک قیمت جدید در دیوار می گذارند و باعث می شود همه قیمت ها بالا برود و کسی هم نظارت نداردنمیگذارند قیمت ها پایین بیاید
    در صورتی که دولت از محله های بالای تهران قیمت ها را کاهش دهد خود به خود تمام کشور قیمت ها پایین می آید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز