قیمت جدید آپارتمان 110 متری در کامرانیه

محله کامرانیه به عنوان یکی از محله‌های اعیان‌نشین و گران‌قیمت استان تهران شناخته می‌شود. این محله در منطقه شمیرانات در شمال شهر تهران و در منطقه یک شهرداری تهران واقع شده است. در زمان قاجار، پسر ناصرالدین شاه به نام کامران میرزا تمامی زمین‌های این منطقه را خریداری کرد و از آن زمان تاکنون، این محله با نام کامرانیه شناخته می‌شود. نکته جالبی که درباره این محله وجود دارد این است که اولین خط تلفن، توسط ناصرالدین شاه و در محله کامرانیه کشیده شد.

اغلب خانه‌های این منطقه به صورت برج‌های چندین طبقه و لوکس ساخته می‌شوند. بررسی‌ها نشان می‌دهد که قیمت هر متر آپارتمان نوساز در این منطقه حدود 160 میلیون تومان است. کاماپرس در ادامه، قیمت آپارتمان 110 متری در کامرانیه را مورد بررسی قرار می‌دهد؛

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ ساختمان و عمران، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

*قیمت یک دستگاه آپارتمان کلید نخورده در کامرانیه جنوبی با متراژ 110 متر، 15 میلیارد و 180 میلیون تومان است. این واحد دارای دو اتاق خواب، سرایداری مقیم، 2 لاین آسانسور، پارکینگ، انباری و تراس است. واحد آگهی شده در طبقه ششم قرار داشته و نورگیر خوبی دارد.

*یک آپارتمان دو خوابه 110 متری با قیمت 17 میلیارد و 600 میلیون تومان به فروش می‌رسد. سن بنای این آپارتمان 4 سال بوده و واحد آگهی شده در طبقه سوم قرار دارد. این واحد دارای امکاناتی مانند دو لاین آسانسور، پارکینگ، انباری، متریال برند، مشاعات لوکس، لابی مبله، لابی‌من 24 ساعته، کارواش و سالن اجتماعات است.

آریاک سفر

*یک واحد 2 خوابه با متراژ 110 متر در خیابان باهنر کامرانیه با قیمت 18 میلیارد تومان آگهی شده است. این آپارتمان ساخت سال 1402 بوده و قیمت هر متر آن حدود 163 میلیون و 600 هزار تومان است. واحد مذکور به امکاناتی نظیر آسانسور، پارکینگ، انباری، لابی و لابی‌من 24 ساعته مجهز است.

*یک آپارتمان 110 متری دو خوابه در کامرانیه، 18 میلیارد و 150 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این آپارتمان ساخت سال 1396 بوده و در لوکیشن بسیار خوبی واقع شده است. آسانسور، پارکینگ، انباری، آشپزخانه فرنیش و تراس قابل چیدمان از جمله ویژگی‌های این واحد محسوب می‌شود.

*قیمت یک واحد دو خوابه 110 متری با سن بنای 15 سال، 18 میلیارد و 200 میلیون تومان است. این آپارتمان در کامرانیه شمالی واقع شده و به طور کامل بازسازی شده است. دو پارکینگ سندی، 2 انباری سندی 15 متری، آسانسور، سالن اجتماعات، لابی مبله و دسترسی عالی از جمله امکانات این واحد محسوب می‌شود.

*یک واحد دو خوابه 110 متری در کامرانیه با قیمت 18 میلیارد و 500 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این بنا ساخت سال 1388 بوده و به طور کامل بازسازی شده است. از جمله امکانات آپارتمان مذکور می‌توان به آسانسور، پارکینگ، انباری، لابی، لابی‌من و سالن اجتماعات اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
آسیاتک
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز