جدیدترین قیمت رهن و اجاره آپارتمان 90 متری در مرزداران

مرزداران یکی از محله‌های محبوب ساکنان غرب تهران است که در منطقه 2 شهرداری واقع شده است. در واقع، مرزداران نام بلواری شرقی-غربی است که در شهرک ژاندارمری قرار داشته و بزرگراه شیخ فضل‌الله نوری را به بزرگراه اشرفی اصفهانی متصل می‌کند.

خیابان‌ها و کوچه‌های این محله از جمله معدود خیابان‌های عریض و پهن در پایتخت است که بافت نسبتاً جدیدی دارد. همچنان برخی خانه‌های ویلایی در این محله وجود دارند که به مرور زمان جای خود را به برج‌های مدرن و چند طبقه می‌دهند. مراکز خرید بسیاری در این منطقه وجود داشته و ایستگاه متروی آن هم به تازگی راه‌اندازی شده است. به همین دلیل، استقبال خریداران و مستاجران به سکونت در محله مرزداران رو به افزایش است. کاماپرس در ادامه، قیمت رهن و اجاره آپارتمان 90 متری در مرزداران را مورد بررسی قرار می‌دهد؛

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ ساختمان و عمران، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

*یک واحد 90 متری 3 خوابه با 280 میلیون تومان ودیعه و اجاره ماهیانه 15 میلیون تومان، آگهی شده است. این آپارتمان ساخت سال 1387 بوده و به خانواده یا افراد مجرد اجاره داده می‌شود. پارکینگ، انباری و پذیرایی خوش نقشه از جمله ویژگی‌های این آپارتمان به شمار می‌رود.

*مبلغ ودیعه یک آپارتمان 90 متری دو خوابه در مرزداران 300 میلیون تومان بوده و اجاره ماهیانه آن 18 میلیون تومان است. مبلغ ودیعه این واحد تا سقف 400 میلیون تومان قابل تبدیل است. واحد آگهی شده 10 سال ساخت بوده و به امکاناتی نظیر آسانسور، پارکینگ، انباری و نگهبانی 24 ساعته مجهز است.

راز آسمان پایتخت

*قیمت ودیعه یک آپارتمان دو خوابه 90 متری در مرزداران 450 میلیون تومان است. قیمت اجاره ماهیانه این واحد 9 میلیون تومان بوده و مبلغ تعیین شده غیر قابل تبدیل است. سن بنای این آپارتمان 16 سال بوده و واحد مذکور به طور کامل بازسازی شده است. این واحد فاقد آسانسور و پارکینگ بوده و صرفاً دارای یک انباری است.

*قیمت رهن کامل یک واحد 90 متری کلید نخورده در مرزداران، یک میلیارد و 500 میلیون تومان است. این آپارتمان در سال 1401 ساخته شده و دارای امکاناتی نظیر آسانسور، پارکینگ، انباری، کابینت های گلاس، داکت اسپیلت اینورتر، شیرآلات KWC و دو اتاق خواب بزرگ است. مبلغ تعیین شده قابل تغییر بوده و این واحد به خانواده اجاره داده می‌شود.

*یک واحد 90 متری دو خوابه در شهرک ژاندارمری مرزداران با 550 میلیون ودیعه و ماهیانه 22 میلیون تومان، اجاره داده می‌شود. سن بنای این آپارتمان 6 سال بوده و صرفاً برای سکونت خانواده مناسب است. واحد مذکور دارای امکاناتی مانند آسانسور، پارکینگ و انباری بوده و در طبقه سوم قرار دارد.

*قیمت رهن کامل یک واحد 90 متری دو خوابه ساخت سال 1388، یک میلیارد تومان است. این واحد به طور کامل بازسازی شده و به خانواده اجاره داده می‌شود. آسانسور، پارکینگ، انباری، دوربین مداربسته و بالکن از جمله امکانات این آپارتمان به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام

 

 

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز