قیمت رهن و اجاره خانه 80 متری در سعادت آباد

در حال حاضر، محله سعادت آباد به عنوان یکی از محله‌های گران‎قیمت پایتخت شناخته می‌شود. با این حال، برخی افراد ترجیح می‌دهند تا به جای خرید یک ملک در مناطق ارزان‌قیمت تهران، خانه‌ای با متراژ پایین‌تر و سن بنای بیشتر در سعادت‌آباد اجاره کرده و بودجه خود را سرمایه‌گذاری کنند. هر چند که روز به روز بر تعداد خانه‌های مدرن و نوساز این محله افزوده می‌شود؛ اما تعداد زیادی از خانه‌های سعادت آباد ساخت دهه 80 هستند.

سعادت آباد، خیابان‌ها و کوچه‌های پهن و عریضی داشته و به امکانات رفاهی و تفریحی بسیار خوبی مجهز است. این محله در شمال غربی تهران واقع شده و در نزدیکی پارک‌ها و بوستان‌های بزرگی قرار دارد. بنابراین، این محله از آب و هوای بسیار خوبی هم برخوردار است. کاماپرس در ادامه، قیمت رهن و اجاره خانه 80 متری در سعادت آباد را مورد بررسی قرار می‌دهد؛

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ ساختمان و عمران، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

*یک واحد 80 متری ساخت سال 1391 با 300 میلیون تومان ودیعه و ماهیانه 30 میلیون تومان، اجاره داده می‌شود. این واحد دارای دو اتاق خواب، آسانسور، پارکینگ، انباری، کابینت های گلاس، شیرآلات برند، کف سنگ و نگهبانی 24 ساعته بوده و دسترسی خوبی به امکانات رفاهی دارد. مبلغ تعیین شده غیرقابل تبدیل بوده و امکان اجاره به خانواده یا مجرد وجود دارد.

*یک واحد دو خوابه 80 متری با 450 میلیون تومان ودیعه و 15 میلیون تومان اجاره ماهیانه، آگهی شده است. این آپارتمان ساخت سال 1380 بوده و به طور کامل بازسازی شده است. واحد مذکور فاقد پارکینگ و آسانسور بوده و در طبقه دوم قرار دارد. این ملک قابلیت تمدید چند ساله را داشته و برای سکونت خانواده یا افراد مجرد مناسب است.

آریاک سفر

*یک آپارتمان دو خوابه 80 متری در سعادت آباد با 600 میلیون تومان ودیعه، اجاره داده می‌شود. مبلغ اجاره ماهیانه این واحد 18 میلیون تومان تومان بوده و این مبلغ قابل تبدیل است. آپارتمان مذکور 8 سال ساخت بوده و به امکاناتی نظیر آسانسور، پارکینگ، انباری، بالکن بزرگ و سرایداری مجهز است.

*قیمت ودیعه یک واحد 80 متری یک خوابه در سعادت آباد 700 میلیون تومان است. مبلغ اجاره ماهیانه این واحد 9 میلیون تومان بوده و این مبلغ قابل تبدیل است. واحد مذکور به طور کامل بازسازی شده و سن بنای آن 13 سال است. آسانسور، پارکینگ، انباری و سرایدار مقیم از جمله ویژگی‌های این آپارتمان به شمار می‌رود.

*مبلغ ودیعه یک آپارتمان 80 متری دو خوابه در سعادت آباد 800 میلیون تومان بوده و قیمت اجاره ماهیانه آن 6 میلیون تومان است. این مبلغ غیر قابل تبدیل بوده و سن بنای این ساختمان 17 سال است. آسانسور، پارکینگ، انباری، لابی مبله، لابی من و سرایداری از جمله امکانات این آپارتمان محسوب می‌شود.

*قیمت رهن کامل یک واحد 80 متری یک خوابه در سعادت آباد، یک میلیارد تومان است. این آپارتمان ساخت سال 1388 بوده و به امکاناتی نظیر آسانسور، پارکینگ، انباری، حیاط مشجر، کابینت ممبران و سرایداری 24 ساعته مجهز است. مبلغ تعیین شده قابل تبدیل بوده و این واحد برای سکونت خانواده یا افراد مجرد مناسب است.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام

 

نرم افزار حسابداری
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “قیمت رهن و اجاره خانه 80 متری در سعادت آباد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز