به روزترین قیمت رهن و اجاره آپارتمان 100 متری در یوسف آباد

محله یوسف آباد تهران، قدمت قابل توجهی دارد. در گذشته، اغلب اراضی این منطقه در دست اشخاص و دولت‌های مختلف قرار داشته است. اما امروزه، یوسف آباد به یک منطقه مسکونی و تجاری محبوب در پایتخت کشور تبدیل شده است. این محله، دسترسی بسیار خوبی به مراکز آموزشی، فرهنگی و تفریحی دارد.

بخشی از بافت محله یوسف آباد قدیمی بوده و بخش دیگر آن دارای ساختمان‌های جدید و نوساز است. در این محله می‌توان خانه‌های ویلایی با متراژهای بالا و ایوان‌های سرتاسری را نیز مشاهده کرد. کاماپرس در ادامه، قیمت رهن و اجاره آپارتمان 100 متری در یوسف آباد را مورد بررسی قرار می‌دهد؛

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ خرید مسکن، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید..

*یک واحد 100 متری دو خوابه در یوسف آباد با 300 میلیون تومان ودیعه و ماهیانه 18 میلیون تومان، اجاره داده می‌شود. سن بنای این واحد 17 سال بوده و در طبقه اول یک آپارتمان 4 طبقه واقع شده است. از جمله امکانات این آپارتمان می‌توان به آسانسور و پارکینگ اشاره کرد.

*مبلغ ودیعه آپارتمان 100 متری دو خوابه در یوسف آباد 300 میلیون تومان و قیمت اجاره ماهیانه آن 21 میلیون تومان است. این آپارتمان در سال 1380 ساخته شده و اتاق‌های نسبتاً بزرگی دارد. پارکینگ، انباری و تراس بزرگ از دیگر ویژگی‌های واحد مذکور به شمار می‌رود.

آریاک سفر

*یک واحد 100 متری ساخت سال 1395 در یوسف آباد با 500 میلیون تومان ودیعه و اجاره ماهیانه 20 میلیون تومان، آگهی شده است. این واحد به دو اتاق خواب، آسانسور، پارکینگ، انباری و سرایدار مقیم 24 ساعته مجهز است.

*یک دستگاه آپارتمان 100 متری با 830 میلیون تومان ودیعه، اجاره داده می‌شود. مبلغ اجاره ماهیانه این واحد توافقی است. این آپارتمان در یک لوکیشن بسیار آرام واقع شده و به امکاناتی نظیر پارکینگ، انباری و دو اتاق خواب بزرگ مجهز است.

*قیمت رهن کامل آپارتمان 100 متری در یوسف آباد، یک میلیارد تومان است. سن بنای این واحد 27 سال بوده و به طور کامل بازسازی شده است. واحد فوق دارای امکاناتی نظیر پارکینگ، انباری و دو اتاق خواب بزرگ است. همچنین، این واحد برای سکونت خانواده مناسب بوده و مبلغ تعیین شده غیر قابل تبدیل است.

*مبلغ ودیعه واحد 100 متری کلید نخورده در یوسف آباد یک میلیارد و 750 میلیون تومان بوده و اجاره ماهیانه آن یک میلیون تومان است. این واحد دارای دو اتاق خواب، آسانسور، پارکینگ، انباری، متریال برند اروپایی و پنجره‌های قدی است. واحد مذکور برای سکونت خانواده و مجرد مناسب بوده و مبلغ تعیین شده غیر قابل تبدیل است.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز