جدیدترین قیمت رهن و اجاره آپارتمان 80 متری در پرند

پرند در 30 کیلومتری جنوب غربی شهر تهران واقع شده و در سال‌های اخیر، میزبان پروژه‌های مسکن مهر بوده است. افزایش تعداد مهاجران این منطقه باعث شده تا پرند امروزه مورد توجه بسیاری از افراد از جمله سرمایه‌گذاران قرار بگیرد.

پرند دسترسی خوبی به شهرک صنعتی، پارک‌های فناوری، مراکز خرید و فرودگاه بین‌المللی امام خمینی دارد. بنابراین، ساکنان این منطقه از لحاظ دسترسی به امکانات رفاهی با مشکل جدی‌ روبرو نمی‌شوند. همچنین، شهر جدید پرند به خط مترو و ایستگاه راه‌آهن نیز مجهز بوده و رفت و آمد به این منطقه نسبتاً آسان است. کاماپرس در ادامه، جدیدترین قیمت رهن و اجاره آپارتمان در پرند را مورد بررسی قرار می‌دهد؛

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ خرید مسکن، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید..

*مبلغ ودیعه واحد 80 متری دو خوابه در فاز 5 پرند 80 میلیون تومان بوده و اجاره ماهیانه آن 4 میلیون تومان است. این واحد در طبقه دوم واقع شده و دارای آسانسور، پارکینگ، گاز رومیزی، پکیج و… است. سن بنای این آپارتمان دو سال بوده و مبلغ فوق غیر قابل تبدیل است.

*قیمت ودیعه یک آپارتمان 80 متری دو خوابه در فاز 6 پرند 100 میلیون تومان و مبلغ اجاره ماهانه آن یک میلیون و 500 هزار تومان است. این واحد برای سکونت خانواده یا افراد مجرد مناسب بوده و مبلغ ودیعه و اجاره آن غیر قابل تبدیل است. آپارتمان مذکور دارای امکاناتی نظیر آسانسور، پارکینگ و نگهبانی 24 ساعته است.

راز آسمان پایتخت

*قیمت رهن کامل یک واحد 80 متری دو خوابه در فاز 6 شمالی پرند، 150 میلیون تومان است. این واحد در سال 1401 ساخته شده و فاقد پارکینگ است. از جمله امکانات آن می‌توان به آسانسور، انباری، رادیاتور، کابینت و… اشاره کرد.

*یک واحد 90 متری دو خوابه در فاز 6 پرند با مبلغ 185 میلیون تومان رهن کامل، اجاره داده می‌شود. واحد آگهی شده در سال 1400 ساخته شده و برای خانواده یا افراد مجرد مناسب است. این آپارتمان فاقد پارکینگ و انباری است.

*یک واحد 90 متری در فاز 4 پرند با 200 میلیون تومان ودیعه و مبلغ ماهیانه 100 هزار تومان، اجاره داده می‌شود. این واحد در طبقه سوم یک آپارتمان 4 طبقه واقع شده و دارای آسانسور و دو اتاق خواب است. سال ساخت آپارتمان 1398 بوده و برای سکونت خانواده مناسب است.

*قیمت رهن کامل یک آپارتمان 90 متری دو خوابه در فاز 3 پرند 340 میلیون تومان است. سن بنای این آپارتمان 12 سال بوده و به امکاناتی نظیر پارکینگ، انباری، کاغذ دیواری، گاز رومیزی، کابینت ممبران و… مجهز است. واحد مذکور برای سکونت خانواده و افراد مجرد مناسب بوده و مبلغ تعیین شده غیر قابل تبدیل است.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام

 

 

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “جدیدترین قیمت رهن و اجاره آپارتمان 80 متری در پرند

  1. فرناز شیخ محمدی گفته:

    واای خدای من پارسال میش با ۴۰۰ میلیون همین واحدها رو خریداری کرد ۳۰۰۰ برابررر تورم یعنی چی ؟؟؟؟؟ امکلنات کم بی آبی و خاک و خول و گرما و جاده ساوه و …هزار مشگل !! باورم نمیشههه گمانم سال دیگه به ۳ میلیارد برسه مثل پردیس!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز