قیمت رهن و اجاره آپارتمان 90 متری در فاز 4 مهرشهر

مهرشهر منطقه‌ای در کرج است که تا مرکز شهر حدود 16 کیلومتر فاصله دارد. این منطقه خوش آب‌وهوا برای افرادی که به دنبال زندگی در محله‌ای نسبتا آرام، کم‌جمعیت و با هوای پاکیزه هستند مناسب است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

در ادامه کاماپرس قیمت رهن و اجاره آپارتمان 90 متری در فاز 4 مهرشهر را بررسی می‌کند.

*یک آپارتمان 90 متری در مهر شهر با ودیعه 200 میلیون تومان و اجاره 1 میلیون و 500 هزار تومان اجاره داده می‌شود. این واحد در طبقه چهارم واقع شده و فاقد آسانسور است. این خانه تعداد دو اتاق خواب دارد. سال ساخت ساختمان 1379 است.

راز آسمان پایتخت

*یک واحد دو خوابه 90 متری با اجاره 2 میلیون تومان و ودیعه 200 میلیون تومان در فاز 4 مهرشهر اجاره داده می‌شود. این واحد در طیقه چهارم قرار داشته و فاقد آسانسور است. خانه دو خوابه بوده و سال ساخت آن 1386 است.

بیشتر بخوانید:

*واحدی 90 متری در طبقه سوم یک ساختمان چهار طبقه با قیمت 6 میلیون تومان اجاره و 150 میلیون تومان ودیعه اجاره داده می‌شود. این واحد دو خوابه مجهز به انباری بوده و دارای پارکینگ است.

*یک واحد دو خوابه واقع در طبقه سوم ودیعه 200 میلیون تومانی و اجاره 6 میلیون و 500 هزار تومانی دارد. این ساختمان فاقد آسانسور و پارکینگ است. داشتن انباری از مزیت‌های این واحد است. سن بنا حدود 9 سال است.

 

 

 

*یک واحد 90 متری در ساختمانی 13 ساله با قیمت 8 میلیون تومان اجاره و 100 میلیون تومان رهن اجاره داده می‌شود. این واحد دو اتاق خواب داشته و در طبقه اول ساختمان قرار دارد. ساختمان پارکینگ ندارد، اما مجهز به انباری است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز