جدیدترین قیمت آپارتمان 75 متری در پردیس

ترافیک‌، آلودگی و گرانی قیمت آپارتمان در تهران باعث شده تا افراد زیادی تمایل داشته باشند به حومه پایتخت مهاجرت کنند. بدون شک، پردیس یکی از بهترین گزینه‌ها برای سکونت در نزدیکی پایتخت با هزینه و آلودگی کمتر است. خرید آپارتمان در پردیس برای کسانی که بودجه متوسطی دارند و دوست دارند تا در یک جای آینده‌دار سرمایه‌گذاری کنند نیز بسیار مناسب است.

شهرستان پردیس به دلیل نزدیکی به بومهن، رودهن، پیست آبعلی، دریاچه سدلار و… آب و هوای مطلوبی داشته و به مراکز تفریحی دسترسی راحتی دارد. به علاوه، احداث متروی پردیس نیز در دستور کار قرار گرفته و این مسئله، رفت و آمد به پردیس را بسیار آسان خواهد کرد. کاماپرس در ادامه، جدیدترین قیمت‌های آپارتمان 75 متری در پردیس را بررسی خواهد کرد؛

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ ساختمان و عمران، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

*قیمت واحد دو خوابه نوساز در فاز 9 پردیس، دو میلیارد و 100 میلیون تومان است. واحد آگهی شده در طبقه دوم قرار داشته و مجهز به آسانسور و انباری است.

*یک واحد مسکونی 75 متری دو خوابه با قیمت دو میلیارد و 700 میلیون تومان آگهی شده است. این واحد در سال 1385 ساخته شده و به صورت کامل بازسازی شده است. واحد مذکور به پارکینگ مجهز بوده اما فاقد آسانسور و انباری است.

راز آسمان پایتخت

*آپارتمان دو خوابه ساخت سال 1392 با قیمت دو میلیارد و 900 میلیون تومان به فروش می‌رسد. پارکینگ، انباری، آسانسور، بالکن، نگهبانی 24 ساعته و دوربین مداربسته از جمله امکانات این واحد است. همچنین، این آپارتمان دسترسی بسیار خوبی به حمل و نقل عمومی و مراکز خرید دارد.

*قیمت یک دستگاه آپارتمان 75 متری دو خوابه در فاز 3 پردیس، دو میلیارد و 920 میلیون تومان است. این واحد ساخت سال 1401 بوده و دارای پارکینگ، انباری و آسانسور است.

*یک دستگاه آپارتمان دو خوابه در فاز 3 پردیس (محله پردیسان) با قیمت سه میلیارد و 50 میلیون تومان به فروش می‌رسد. سن بنای آپارتمان مذکور 8 سال بوده و قیمت هر متر آن 40 میلیون و 666 هزار تومان است. این واحد در طبقه دوم قرار داشته و به آسانسور، انباری و دو بالکن نیز مجهز است.

*یک واحد دو خوابه، چهار میلیارد و 50 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. واحد مذکور در فاز 3 پردیس و در خیابان معلم واقع شده است. نگهبانی 24 ساعته، پارکینگ، انباری، آسانسور، محوطه زیبا و دسترسی آسان به مراکز رفاهی و تجاری از جمله امکانات این آپارتمان است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

11 دیدگاه برای “جدیدترین قیمت آپارتمان 75 متری در پردیس

  1. احمد گفته:

    فاز ۱۰ پردیس، املاک ۲۷۰ هکتاری تعاونی قوه قضاییه که اکنون در حال ساخت آپارتمان می باشند گزینه بسیار خوبی برا سرمایه گذاری است و در چندسال آینده رشد بسیار خوبی متصور است.

  2. سبحان گفته:

    با این مبلغ میشه کنار فاز یک اندیشه جایی به نام شهرک جعفریه محله خوش آب هوا همه ویلایی خونه خوب ویلایی خرید تازه امسال تراکم بهش دادن برای ساخت ساز چون نزدیک تهران هستش

  3. سامان شیخی زاده گفته:

    با این قیمت ها با حقوق هفت ملیون اگر هیچی خرج نکنم اگر گرون تر از این نشه چند سال باید کار کنم یک واحد بخرم حدود 50 سال لعنت بر باعث بانییش لعنت بر مدیر ناکار آمد

  4. اسفندیار گفته:

    متری ۲۰ تومن هم ارزش ندارن
    ساختهای غیر اصولی خدای نکرده در زمان زلزله مشخص میشه که جان و مال مردم چطور نابود میشه کمی آینده نگر باشید

  5. مادر چند پسر جوان گفته:

    سلام پس این مسکن ملی کجا ساخته میشه؟جونا چطوری ثبت نام کنن؟اولش چهل میلیون میخواد چند تموم میشه؟تو پردیس نیست؟

  6. مازیار گفته:

    با سلام من خودم داخل پردیس دفتر املاک دارم متاسفانه پردیس گرفتار یه مافیا شد که نمیشه بازگو کرد اونم زیر سر کسانی بود که داخل اون شهرک بیست واحد به بالا دارن

  7. محسن عباسی ولدی گفته:

    پردیس زلزله خیز هست لااقل تبلیغ برای هشتگرد میکردی که متروش راه افتاده قیمتش ارزان تره و گسلم نداره اتوبان رشتم می‌ندازی ترافیک کرج و تهران رو نداری بد میگم بوگو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز