جدیدترین قیمت آپارتمان 100 متری در سعادت آباد

لست سکند

سعادت آباد به عنوان یکی از محله‌های لوکس و مرفه‌نشین پایتخت شناخته می‌شود. دسترسی خوب و امکانات عالی در سعادت آباد باعث شده تا هر ساله به جمعیت این محله افزوده شود. اغلب خانه‌های قدیمی این منطقه جای خود را به برج‌های مدرن و لاکچری داده‌اند. با این حال، تعداد آپارتمان‌های با سن بنای 15 سال به بالا در این منطقه قابل توجه است.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که قیمت هر متراژ واحد مسکونی در محله سعادت آباد از حدود 100 میلیون تومان آغاز شده و به 270 میلیون تومان هم می‌رسد. کسانی که قصد داشته باشند تا یک واحد 100 متری با سن بنای کمتر از 5 سال در این منطقه خریداری کنند، باید چیزی حدود 18 میلیارد تومان هزینه کنند. کاماپرس در ادامه، جدیدترین قیمت آپارتمان 100 متری در سعادت آباد را مورد بررسی قرار می‌دهد؛

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ ساختمان و عمران، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

*قیمت یک دستگاه آپارتمان 100 متری دو خوابه در سعادت آباد تهران، 11 میلیارد تومان است. این بنا در سال 1377 ساخته شده و دارای قدرالسهم است. از جمله امکانات واحد فوق می‌توان به پارکینگ، انباری و بالکن اشاره کرد.

*واحدی 2 خوابه در خیابان اوین سعادت آباد با متراژ 100 متر، 12 میلیارد و 200 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این واحد در طبقه اول قرار داشته و سن بنای آن 14 سال است. آسانسور، پارکینگ و انباری از جمله امکانات این آپارتمان محسوب می‌شود.

راز آسمان پایتخت

*یک واحد 100 متری دو خوابه در سعادت آباد با قیمت 13 میلیارد و 600 میلیون تومان به فروش می‌رسد. سن بنای این ساختمان 15 سال بوده و دارای 5 طبقه دو واحدی و لابی من 24 ساعته است. واحد آگهی شده در طبقه دوم قرار داشته و مجهز به آسانسور، پارکینگ، انباری و بالکن است.

*یک آپارتمان دو خوابه با متراژ 100 متر، 14 میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است. این آپارتمان در سال 1384 ساخته شده و واحد آگهی شده در طبقه اول واقع شده است. از جمله امکانات این واحد می‌توان به آسانسور، پارکینگ، انباری و لوکیشن عالی اشاره کرد.

*یک واحد دو خوابه 100 متری ساخت سال 1401 با قیمت 18 میلیارد تومان آگهی شده است. این بنا در بلوار سعادت آباد واقع شده و دارای پنج طبقه 4 واحدی است. واحد آگهی شده دارای امکاناتی نظیر 2 لاین آسانسور، پارکینگ، انباری و بالکن مجهز است.

*قیمت یک واحد 100 متری دو خوابه با سن بنای 5 سال، 18 میلیارد و 500 میلیون تومان است. این ساختمان در یکی از فرعی‌های دنج سعادت آباد واقع شده و دارای پنج طبقه دو واحدی است. واحد فوق در طبقه دوم قرار داشته و دارای امکاناتی نظیر آسانسور، پارکینگ، انباری، تراس، مشاعات شیک،لابی مبله و متریال درجه یک است.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز