قیمت آپارتمان 85 متری در تهرانپارس

تور لحظه آخری-کاماپرس

تهرانپارس محله‌ای در قسمت شرقی شهر تهران است. قیمت هر متر آپارتمان در این محله از حدود 60 میلیون تومان تا حدود 110 میلون تومان متفاوت است. این قیمت بسته به امکانات، محل دقیق ساختمان، سن بنا و … متفاوت است. در ادامه کاماپرس قیمت آپارتمان 85 متری در تهرانپارس را بررسی می‌‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

*یک واحد 85 متری در تهرانپارس غربی با قیمت 5 میلیارد و 200 میلیون تومان به فروش می‌‌رسد. این ساختمان در سال 1385 ساخته شده است. این خانه دو خوابه در طبقه آخر یک ساختمان چهار طبقه قرار گرفته است. نقطه ضعف این واحد عدم وجود آسانسور و انباری است.

*واحد 85 متری دیگری در تهرانپارس شرقی 5 میلیارد و 900 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این خانه که در سال 1397 ساخته شده دارای دو اتاق خواب است. واحد در طبقه سوم یک ساختمان پنج طبقه قرار داشته و دارای آسانسور است. پارکینگ اختصاصی و انباری از دیگری امکانات این واحد هستند.

راز آسمان پایتخت

 

*واحدی دو خوابه و کلید نخورده در تهرانپارس با قیمت 6 میلیارد و 700 میلیون تومان برای فروش گذاشته شده است. این واحد کلید نخورده بوده و در سال 1400 ساخته شده است. واحد در طبقه دوم قرار داشته و دارای آسانسور است. انباری از دیگر امکانات این خانه است.

بیشتر بخوانید:

* واحدی در طبقه سوم یک ساختمان پنج طبقه در تهرانپارس با قیمت 7 میلیون و 700 هزار تومان به فروش می‌رسد. این خانه دو اتاق خواب دارد. ساختمان مجهز به آسانسور بوده و دارای پارکینگ و انباری است. سال ساخت بنا 1398 است.

*یک واحد دو خوابه در تهرانپارس غربی 9 میلیارد و 400 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. ساختمان در سال 1401 ساخته شده و کلید نخورده است. واحد در طبقه 5 قرار داشته و ساختمان مجهز به آسانسور است. پارکینگ، انباری و لابی از دیگر امکانات این بنا هستند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

9 دیدگاه برای “قیمت آپارتمان 85 متری در تهرانپارس

  1. محمد حسینی گفته:

    اوف به این مملکت بی دروپیکر بنده بازنشسته هستم دارای ۴ فرزند دوتا لیسانس و فوق لیسانس دوتا هم مدرسه میروند بدون کسب وکار ،نه میتونن ازدواج کنند نه راه به جایی دارند .خانه پیش کش .با یک حقوق بازنشستگی چه خاکی توی سرم بریزم دارم خفه میشم .وای ازاین گرانی .خدایا خودت ظهور کن

  2. بهروز گفته:

    دولت کاری بیشتراز نمیتونه بکنه این قیمت ارزه که دخل مارو درآورده چطور میشه درسش کرد مصرف کم جمعیت کم ارز ثابت

    • داریوش گفته:

      سلام جناب بهروز
      اگر مربوط به ارز بود . قیمت خودرو تویوتا لندکروز در عراق با ارز ۵۱۰۰۰ هزار ت ، ۹۰۰ میلیون نبود که در ایران با همون ارز مبلغ ۵ میلیارد ت فروش میره

  3. حسین گفته:

    آقای عزیز مدیران سطح بالا پیشکش آیا مدیران ومسئولین میانی جامعه این زندگی سراسر فشار ودغدغه واسترس را یک هفته برای خانواده خود تحمل می کنند
    فشار زندگی در کشور مختص قشر ضعیف و متوسط است وای بر ما.

  4. منتقد به سیاست‌های اقتصادی گفته:

    واقعا باید به حال مردم این مملکت گریست، آخه یک کارمند یا کارگر یا یک جوان تازه ازدواج کرده، چطوری میخواهد از پس شرایط اولیه زندگی یعنی اسکان بر بیاد.

    بعد هم می‌گویند برنامه جوانی جمعیت، توقع دارند ملت بچه‌دار هم بشوند.
    خدایا خودت به داد این مردم بخواب رفته برس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز