قیمت آپارتمان 70 متری در گلشهر کرج

تور لحظه آخری-کاماپرس

چند سالی است که ساخت و ساز در منطقه گلشهر کرج رونق پیدا کرده و افراد زیادی به این منطقه مهاجرت کرده‌اند. برخی نیز با خرید ملک در این منطقه درصدد سرمایه‌گذاری بر روی املاک آن برآمدند. این منطقه به مترو دسترسی داشته و ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی در آن وجود دارند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ ساختمان و عمران، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

پیشرفت‌های اخیر در این منطقه سبب شده تا تقاضاها برای خرید خانه در آن بیشتر شود. در ادامه کاماپرس قیمت آپارتمان 70 متری در گلشهر کرج را مورد بررسی قرار می‌دهد.

*یک واحد 70 متری در گلشهر کرج با قیمت 1 میلیارد و 500 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این واحد در طبقه همکف قرار دارد. از ویژگی‌های مثبت این ساختمان می‌توان به داشتن انباری و آسانسور اشاره کرد. سال ساخت بنا 1393 است.

راز آسمان پایتخت

*واحدی 70 متری در طبقه سوم با قیمت 1 میلیارد و 700 میلیون تومان برای فروش گذاشته شده است. این واحد مجهز به آسانسور است. به علاوه انباری و پارکینگ اختصاصی دارد. این ساختمان در سال 1389 ساخته شده و دارای دو اتاق خواب است.

بیشتر بخوانید:

* واحدی دو خوابه در گلشهر کرج با قیمت 1 میلیارد و 950 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این واحد در طبقه پنجم یک ساختمان شش طبقه قرار گرفته و مجهز به آسانسور است. این ساختمان حدود 10 سال سن دارد.

*واحد 70 متری دیگری در این منطقه 2 میلیارد و 300 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. واحد دو خوابه بوده و در طبقه دوم قرار دارد. از نقاط ضعف این واحد می‌توان به عدم وجود آسانسور اشاره کرد. ساختمان در سال 1386 ساخته شده و مجهز به پارکینگ و انباری است.

 

*یک واحد در طبقه سوم با قیمت 2 میلیارد و 500 میلون تومان به فروش می‌رسد. این ساختمان در سال 1392 ساخته شده است. واحد مذکور دارای دو اتاق خواب و یک انباری است. وجود آسانسور و پارکینگ اختصاصی از دیگر ویژگی‌های مثبت این بنا هستند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

12 دیدگاه برای “قیمت آپارتمان 70 متری در گلشهر کرج

  1. امیر زینالی گفته:

    کرج وحشتناک گران شده ، تازه گلشهر منطقه متوسط روبه پایین هست ، جاهای اعیانی و فوق لوکس که مثل عظیمیه و بلوار شهرداری مهرشهر که بالای متری ۱۰۰ میلیون هست، جاهای متوسط و خوب مثل دهقان ویلا ، کارمندان شمالی و جنوبی که الان حداقل دوسه سال ساخت متری ۵۵ میلیون هست!!! کلا الان دیگه کمتر از متری۳۲ یا ۳۳ هیج جای کرج نیست…
    مگه قولنامه ای باشه که بیشتر در مناطق پایین مثل حیدر آباد و حصارک هست متری ۲۱ یا ۲۲ تومن گیرآورد ، البته کم و بیش بعضی خونه ها در گلشهر هم قولنامه ای هست … نمیدونم اسم این وضعیت اسفناک در حوزه مسکن را چی باید گفت ؟!!

  2. فرح گفته:

    من که واخد نزدیک گلشهر یک و نیم اصلا پیدا نکردم‌اکثرا بالای دو و نیم بودن متراژ زیر ۱۰۰ متر !! مگر مسکن مهر صفادشت و ابریشم که فاصله ۳ خط تا مترو و امکانات کم هستند !! کیانمهر سلطان آباد هم در حال گرانی شدید و ساخت ساز هستند اکثرا ویلا باغ متری ۶ شروع میشوند ! خبری از ارانب دیگر هیچ جااا نیست متاسفانه دلار آزاد محسوب و شرطگذار بازارهاا هستتد که بالای ۴۵ هستن!!

  3. احمدمستقیم گفته:

    سلام یک واحد یک صدوپنج متردوخواب دارای توالت فرنگی ایرانی وانبا ری پارکینگ 20سال ساخت 9واحددرگوهر ست خ دوم غربی فازدوچندمی ارزدممنون میشم

  4. عباس گفته:

    بااین قیمت‌ها دیگه باید بریم تو پارک‌ها و یا جنگل‌ها چادر بزنیم و تا مرگمون فرا برسه تازه اگه شهرداری و جنگلبانی بزارن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز