جدیدترین قیمت آپارتمان 90 متری در ولنجک

منطقه یک تهران به عنوان بهترین منطقه تهران از لحاظ کیفیت آب و هوایی، فضای سبز و امکانات رفاهی شناخته می‌شود. به همین دلیل، خرید آپارتمان در این منطقه و به خصوص در محله ولنجک، یکی از اولویت‌های خرید مسکن برای قشر مرفه پایتخت محسوب می‌شود.

محله ولنجک یکی از محله‌های قدیمی تهران است که امروزه برج‌ها و آپارتمان‌های شیک و مدرنی در اینجا ساخته شده است. دسترسی ولنجک به اتوبان‌ها و مراکز شهر بسیار عالی بوده و از آب و هوای بسیار خوبی برخوردار است. کاماپرس در ادامه، جدیدترین قیمت آپارتمان 90 متری در ولنجک را بررسی خواهد کرد؛

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ ساختمان و عمران، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

*قیمت یک آپارتمان دو خوابه 90 متری با سن بنای 22 سال، یازده میلیارد و 500 میلیون تومان است. واحد آگهی شده دارای سند شخصی بوده و به آسانسور، پارکینگ و انباری مجهز است.

*قیمت یک دستگاه آپارتمان 90 متری دو خوابه در ولنجک، 13 میلیارد تومان است. این آپارتمان در سال 96 ساخته شده و واحد مذکور در طبقه سوم قرار دارد. از جمله امکانات آن می‌توان به آسانسور، پارکینگ، انباری، ورودی مجلل، سرایداری مقیم، شیرآلات ایتالیایی و… اشاره کرد.

آریاک سفر

*واحد دو خوابه ساخت سال 1375 با قیمت 15 میلیارد تومان به فروش می‌رسد. این واحد در طبقه دوم قرار داشته و فاقد آسانسور است؛ اما پارکینگ، انباری و 40 متر تراس از جمله امکانات آن محسوب می‌شود.

*یک واحد دو خوابه 90 متری در ولنجک با قیمت 17 میلیارد تومان آگهی شده است. سن بنای این واحد 5 سال بوده و مجهز به امکاناتی مانند استخر، سونا، جکوزی، پارکینگ، انباری، آسانسور، لابی مجلل، لابی من و سالن اجتماعات است.

*یک واحد دو خوابه 90 متری در برج باغ لوکس با قیمت 21 میلیارد تومان به فروش می‌رسد. این برج باغ ساخت سال 95 بوده و دارای امکاناتی نظیر لابی شیک، لابی من، سالن اجتماعات، سالن ورزش، استخر، سونا، جکوزی، آسانسور، انباری و پارکینگ است.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز