قیمت آپارتمان 120 متری در شهرک غرب

تورهای مسافرتی لحظه آخر

محله شهرک غرب تهران به عنوان یکی از محله‌های اعیان‌نشین شناخته می‌شود. این شهرک به دلیل داشتن امکانات رفاهی مطلوب، تراکم جمعیت قابل قبول و نزدیکی به مراکز تجاری و تفریحی به یکی از مناطق محبوب سرمایه‌داران تبدیل شده است.

انواع آپارتمان‌های مدرن و ویلایی در متراژهای مختلف در این شهرک موجود بوده و علاقمندان می‌تواند مطابق با سلیقه خود، بهترین مسکن را در این محدوده تهیه کند. با این حال، گرانی قیمت آپارتمان در محله شهرک غرب قابل توجه بوده و قیمت هر متر خانه در این منطقه از حدود 120 میلیون تومان آغاز می‌شود. کاماپرس در ادامه به بررسی قیمت آپارتمان 120 متری در شهرک غرب می‌پردازد؛

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ ساختمان و عمران، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

*واحدی سه خوابه با سن بنای 15 سال در شهرک غرب با قیمت 15 میلیارد تومان به فروش می‌رسد. واحد مذکور دارای امکاناتی نظیر پارکینگ، انباری، بالکن و آسانسور بوده و نورگیر بسیار خوبی دارد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

*قیمت یک واحد دو خوبه با سن بنای 10 سال در فاز 4 شهرک غرب، 20 میلیارد تومان است. از جمله امکانات این واحد می‌توان به پارکینگ، انباری و آسانسور اشاره کرد.

*واحد 120 متری کلید نخورده در شهرک غرب، 21 میلیارد و 600 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این آپارتمان در سال 1401 ساخته شده و مجهز به امکاناتی نظیر دو لاین آسانسور، پارکینگ، انباری، سالن اجتماعات و سالن ورزش است.

*یک واحد نوساز دو خوابه 120 متری با قیمت 22 میلیارد تومان آگهی شده است. واحد مذکور در طبقه سوم قرار داشته و دارای آسانسور، پارکینگ، انباری، سرمایش و گرمایش چیلر، سالن اجتماعات، جیم و روف گاردن است.

*یک دستگاه آپارتمان 120 متری دو خوابه واقع در فاز اصلی شهرک غرب با قیمت 23 میلیارد و 500 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این آپارتمان در سال 1388 ساخته شده و در موقعیت مکانی بسیار خوبی ساخته شده است. پارکینگ و دو انباری بزرگ از جمله امکانات این واحد محسوب می‌شود.

*یک واحد دو خوابه با سن بنای دو سال با قیمت 24 میلیارد تومان آگهی شده است. این واحد در یک برج 8 طبقه با دو هزار متر زیر بنا واقع شده است. استفاده از بهترین متریال‌های آلمانی و اتریشی، آشپزخانه فول فرنیش، تراس قابل چیدمان، آسانسور، پارکینگ و انباری از امکانات این واحد محسوب می‌شود.

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “قیمت آپارتمان 120 متری در شهرک غرب

  1. R گفته:

    خوشبحال اونایی که دارن و میخرن . ما که همیشه باید حسرت داشتن یک ۴۰ متری در پایین شهر رو داشته باشیم چه برسه به شهرک غرب .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز