قیمت آپارتمان 80 متری در اسلامشهر

تورهای مسافرتی لحظه آخر

اسلام‌شهر پس از تهران، دومین شهر پرجمعیت استان تهران است؛ به گونه‌ای که تا سال 1395 جمعیت این شهر 450 هزار نفر بوده است. این موضوع نشان می‌دهد که تقاضای بالایی برای خانه و آپارتمان در این شهر وجود دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ ساختمان و عمران، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

در ادامه کاماپرس قیمت‌ آپارتمان‌ 80 متری در اسلامشهر را بررسی می‌کند.

*یک واحد 80 متری در منطقه حصارک پایین اسلام‌شهر با قیمت 1 میلیارد و 160 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این واحد دارای دو اتاق بوده و در طبقه چهارم قرار دارد. آسانسور و انباری از دیگر امکانات خانه مورد نظر هستند.

راز آسمان پایتخت

*واحدی 80 متری و دو خوابه در طبقه همکف یک ساختمان چهار طبقه در اسلام‌شهر به فروش می‌رسد. قیمت تعیین شده برای این ملک 1 میلیارد و 300 میلیون تومان است. این واحد مجهز به انباری است و سال ساخت آن 1392 است.

بیشتر بخوانید:

*یک واحد 80 متری مجهز به آسانسور، 1 میلیارد و 600 میلیون تومان در اسلام‌شهر قیمت گذاری شده است. این واحد در طبقه آخر یک ساختمان چهار طبقه قرار دارد. خانه دو خوابه بوده و در سال 1391 ساخته شده است.

*یک واحد با سال ساخت 1391 و یک خوابه با قیمت 2 میلیارد تومان برای فروش گذاشته شده است. این واحد 80 متری در طبقه همکف قرار داشته و مجهز به انباری است اما آسانسور و پارکینگ ندارد.

*واحدی 80 متری با دو اتاق خواب در منطقه قائمیه اسلام‌شهر با قیمت 2 میلیارد و 400 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این خانه در سال 1401 ساخته شده و کاملا نوساز است. این واحد در طبقه اول واقع شده است. آسانسور و انباری از دیگر امکانات خانه هستند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز