قیمت آپارتمان 90 متری در پونک

تورهای مسافرتی لحظه آخر

محله پونک به دلیل دسترسی به مراکز تفریحی، تجاری و رفاهی گسترده به یکی از محله‌های پرطرفدار پایتخت‌نشین‌ها تبدیل شده است. دسترسی آسان به پاساژ بوستان، پاساژ تیراژه، بوستان نهج‌البلاغه و مراکز درمانی معتبر از جمله مزیت‌های سکونت در این محله محسوب می‌شود.

به علاوه، واقع شدن این محله در کوهپایه البرز و وجود رود دره پونک در نزدیکی آن باعث شده تا محله پونک از آب و هوای نسبتا‍ً مطلوبی برخوردار شود. تمامی این موارد، پونک را به پرطرفدارترین محله منطقه 5 تهران تبدیل کرده است. کاماپرس در ادامه قیمت آپارتمان 90 متری در پونک را مورد بررسی قرار می‌دهد؛

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ ساختمان و عمران، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

*یک دستگاه آپارتمان 90 متری دو خوابه واقع در بلوار عدل پونک با قیمت هفت میلیارد و 400 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این بنا در سال 86 ساخته شده و دارای پارکینگ، انباری، آسانسور و بالکن است. مشاعات این آپارتمان بسیار لوکس و شیک طراحی شده است.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

*آپارتمان دو خوابه ساخت سال 1388، هشت میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است. این واحد 90 متری در طبقه اول یک آپارتمان 4 طبقه واقع شده و دارای بالکن، آسانسور و انباری است.

*واحد مسکونی دو خوابه در اشرفی اصفهانی با قیمت هشت میلیارد و 400 میلیون تومان آگهی شده است. سال ساخت این آپارتمان 1391 بوده و دارای آسانسور، انباری و پارکینگ است.

*واحد دو خوابه ساخت 1390 با قیمت 9 میلیارد و 800 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این آپارتمان در یکی از بهترین مناطق محله پونک، یعنی بلوار همیلا واقع شده و به امکاناتی نظیر پارکینگ، انباری، آسانسور، کابینت نئوکلاسیک و طراحی اروپایی مجهز است.

*قیمت آپارتمان 90 متری دو خوابه در بزرگراه اشرفی اصفهانی، 10 میلیارد و 700 میلیون تومان است. این واحد نوساز، کلید نخورده بوده و دارای آسانسور، پارکینگ، انباری و نورگیر عالی است.

*قیمت واحد دو خوابه 90 متری ساخت سال 1400، چهارده میلیارد و 400 میلیون تومان است. به عبارتی، قیمت هر متر از این واحد مسکونی مجلل 160 میلیون تومان است. این برج باغ دارای 3500 متر محوطه و فضای سبز بوده و 720 متر لابی لاکچری دارد. پارکینگ، انباری، آسانسور، سالن ورزشی، مهد کودک، کافی شاپ، سالن اجتماعات، بالکن، برق اضطراری، حراست 24 ساعته و گرمایش و سرمایش چیلر سنچوری از جمله امکانات رفاهی این برج باغ محسوب می‌شود.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “قیمت آپارتمان 90 متری در پونک

  1. امید گفته:

    سلام بیشتر مردم با جعل سندعادی وتصرف اراضی اطراف شهر ها میلیاردر شدن و اینکه دراسنادعادی انواع جعل سندمیکنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز