جدیدترین قیمت آپارتمان 80 متری در تهرانپارس / کاهش 300 میلیون تومانی خانه در تهران

تورهای مسافرتی لحظه آخر

تهران‌پارس محله‌ای در شرق تهران است که در شهرداری منطقه 4 و 8 قرار گرفته است. این محله خود به دو قسمت شرقی و غربی تقسیم می‌شود که معمولا قیمت آپارتمان‌ها در بخش غربی بالاتر است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

روند کاهشی قیمت دلار باعث شده تا بازار سایر کالاها همانند خودرو، مسکن، طلا و … نیز کاهشی شود. طبق اطلاعاتی که ایسنا منتشر کرده، قیمت آپارتمان در تهران طی یک ماه اخیر 300 میلیون تا بیش از 1 میلیارد تومان کاهش داشته است. در ادامه کاماپرس به بررسی قیمت آپارتمان 80 متری در تهران‌پارس می‌پردازد.

* واحدی 80 متری در تهران‌پارس شرقی دارای 2 اتاق‌خواب 5 میلیارد و 300 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این واحد که در سال 1385 ساخته شده، در طبقه دوم ساختمان قرار دارد. این خانه فاقد پارکینگ، اما مجهز به آسانسور و انباری است. نورگیر بودن و وجود یک واحد در هر طبقه نقطه قوت این واحد است.

راز آسمان پایتخت

* خانه‌ای 80 متری ساخت سال 1380 با قیمت 4 میلیارد و 200 میلیون تومان برای فروش گذاشته شده است. این واحد با دو اتاق‌خواب در طبقه دوم ساختمانی بدون آسانسور واقع شده است. این خانه دارای انباری است، اما پارکینگ ندارد.

* واحدی در تهران‌پارس غربی 6 میلیارد و 500 میلیون تومان آگهی شده است. این خانه در که سال 1392 ساخته شده یک اتاق‌خواب دارد. واحد مذکور در طبقه دوم ساختمانی 4 طبقه فاقد آسانسور واقع شده است. به علاوه این آپارتمان مجهز به انباری و پارکینگ است.

* یک خانه در تهران‌پارس غربی با قیمت هر متر 90 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده و ارزش نهایی آن 7 میلیارد و 200 میلیون تومان تعیین شده است. واحد دوخوابه مورد نظر در طبقه دوم آپارتمان 5 طبقه قرار گرفته است. آسانسور، پارکینگ و انباری دیگر امکانات این آپارتمان هستند.

* واحدی کاملا نوساز ساخت 1402 و کلید نخورده 8 میلیارد و 450 میلیون تومان ارزش‌گذاری شده است. این واحد دوخوابه‌ی واقع در طبقه دوم مجهز به انباری است. آسانسور، پارکینگ و آفتاب‌گیر بودن دیگر امکانات خانه مورد نظر هستند.

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “جدیدترین قیمت آپارتمان 80 متری در تهرانپارس / کاهش 300 میلیون تومانی خانه در تهران

  1. حسین گفته:

    چه فایده
    یه عده توی دیوار. قیمت های کاذب آگهی. میکنند
    و کارشناسان دیوار اصلا کارشناسی قیمت. منطقه را ندارند و همه را تایید میکنند
    و مرجع یه عده ای. هم شده. آگهی های دیوار
    که 30درصد بالاتر از عرف بازار هست….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز