آپارتمان 70 متری در تهرانسر چند؟

تهرانسر از مناطق غربی تهران و در منطقه 21 شهرداری واقع شده است. دسترسی به اتوبان‌ها و مراکز خرید محلی برخی از مزایای این منطقه شهری به شمار می‌رود. همچون سایر محلات منطقه 21 و 22، ساخت و ساز در تهرانسر نیز طی سال‌های اخیر با رشد چشمگیری روبرو بوده، به گونه‌‌ای که در حال حاضر با حدود 5 میلیارد تومان می‌توان یک واحد 70 متری در این منطقه خریداری کرد.

کاماپرس در این مطلب فهرستی از آپارتمان‌های 70 متری منطقه تهرانسر را فهرست کرده است:

*یک آپارتمان 70 متری در تهرانسر 4 میلیارد 800 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این واحد 2 خوابه، دارای آسانسور، پارکینگ و انباری بوده و دسترسی خوبی به بزرگراه‌ها نیز دارد.

* واحد 2 خوابه سال ساخت 99 که در یک آپارتمان 10 واحدی 5 طبقه واقع شده، با قیمت 5 میلیارد و 600 میلیون تومان آگهی شده است. این واحد در بخش غربی تهرانسر بوده و علاوه بر پارکینگ و انباری و آسانسور، امکانات و مشاعات خوبی نیز دارد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

*یک واحد 2 خوابه دیگر ساخت سال 96 با بودجه 5 میلیارد و 650 میلیون تومان قابل خریداری است. این واحد که در خیابان اصلی تهرانسر واقع شده، پارکینگ، انباری و آسانسور نیز دارد. قابل ذکر است واحد مذکور که تراس هم دارد تا 700 میلیون تومان قابل رهن است.

این مطلب توسط تحریریه کاماپرس تهیه شده است، لطفا نظرات خود را در قالب کامنت برای ما ارسال کنید.

قیمت آپارتمان نوساز در تهرانسر

*اگرچه سال ساخت تمام آپارتمان‌های اشاره شده در این گزارش مربوط به سال‌های اخیر بوده، اما قیمت آپارتمان نوساز نیز بالای حدود متری 80 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. بر همین اساس یک آپارتمان 70 متری سال ساخت 1402 با قیمت 5 میلیارد و 500 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این آپارتمان شخصی ساز که در کنار اتوبان لشگری واقع شده، آسانسور، پارکینگ و انباری داشته و در طبقه آخر این آپارتمان 5 طبقه قرار دارد.

*آپارتمان نوساز دیگری یک خوابه با معماری کلاسیک و مشاعات 5 میلیارد و 250 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “آپارتمان 70 متری در تهرانسر چند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز